Spartoo používá cookies. Pokračováním v používání stránky dáváte souhlas s jejich používáním.

Často kladené dotazy: Vaše otázky, naše odpovědi

Jak vytvořit objednávku?

Vyberte si modely, které se Vám líbí: Spartoo.cz Vám nabízí různé možnosti výběru:
  • Rychlý výběr podle Vašich kritérií: napište do vyhledávače na stránce klíčové slovo, které hledáte (barva, velikost, cena, značka, atd.) nebo použijte nabízené filtry.
  • Vyhledávání podle dvou kritérií:
    Objevte styl podle Vašeho gusta: znacky dle Vašeho stylu.
    Vyberte si Vaši oblíbenou značku a její nejoblíbenější modely, které jsou aktuálně prodávány.
  • 5 nejprodávanějších:
    Objevte 5 nejprodávanějších modelů na Spartoo.cz pro každý styl a pro každou značku.
    Vybráno? Vyberte si také správnou velikost, radu najdete u každého popisu produktu a klikněte na „Přidat“ do nákupního košíku. Poté, co jste Váš výběr dokončili, klikněte na „Objednat“ a nechte se provést 4 následujícími etapami objednávky:
    Jestli nejste příhlášeni v zákaznickém účtu, systém se vás zeptá na vaši emailovou adresu a přístupové heslo. Jestli ještě nemáte založen zákaznický účet, bude vám nabídnuto jeho založení.
    Vyberte si Váš způsob platby.
    Výběr dopravy a způsob dopravy.
    Doručovací adresu: Zkontrolujte prosím Vaši adresu pro doručení.
    Potvrďte.
    Celá procedura je nyní dokončena. Brzy obdržíte potvrzovací e-mail a číslo Vaší objednávky s celou rekapitulací.

Jak si ověřit, jestli byla moje objednávku v pořádku zaregistrována?

Po potvrzení Vaší objednávky společně s číslem Vám bude zasláno emailem. Sledujte postup vyřizování Vaší objednávky v části "Moje objednávky" ve Vašem zákaznickém účtu Spartoo.cz. Budeme Vás informovat e-mailem o jednotlivých fázích vyřizování Vaší zásilky.

Jak mohu upravit nebo stornovat moji objednávku?

Chcete-li pozměnit nebo stornovat Vaši objednávku, klikněte na následující odkaz: následující odkaz. Můžete upravit doručovací adresu, velikost objednaného zboží nebo stornovat objednávku, jestliže je objednávka ve zpracování.
Jestliže byla vaše objednávka již předána přepravci, tedy odeslána, žádná její úprava není možná a není ani možné ji stornovat.
Spotřebitel má v souladu s platnými právními předpisy občanského zákoníku právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží. Bližší informace najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách.

Co je účet SPARTOO.CZ?

  • Váš zákaznický účet Spartoo.cz nám umožňuje mít k dispozici informace potřebné k vyřizování Vašich objednávek. Ohledně Vašich osobních údajů máte naprostou volnost: upravte je ve vašem zákaznickém účtu nebo požádejte o jejich smazání prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu cnil@spartoo.com
  • Váš účet můžete používat pro:
    Prohlížení a upravování Vašich informací
    Prohlížení a upravování Vašich adres doručení
    Změnu Vašeho hesla
    Vaši registraci k odebírání newsletter
    Sledování Vašeho partnerského účtu
    Sledování Vašeho účtu s dárkovými poukazy
  • Váš účet Spartoo.cz Vám rovněž umožňuje sledovat Vaše objednávky a Vaše vrácení on-line.
  • Budete se moci účastnit programů Spartoo.cz: partnerství, názory, svědectví atd.

Jak vytvořit účet Spartoo.cz?

Pro založení účtu:
Klikněte na kategorii "Můj účet", která se nachází v horní pravé části obrazovky na domovské stránce. Postupujte podle postupu a vyplňte formulář "jsem nový klient". Pokud máte s vyplněním potíže, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.

Jak zjistím své identifikační údaje a heslo?

Pokud jste zapomněli Vaše heslo, které umožňuje Vaši identifikaci, klikněte na ikonu « Můj účet », která je zobrazena v pravé horní části obrazovky na domovské stránce, a klikněte na Zapomněli jste Vaše heslo?. Poté Vám bude odeslán e-mail s instrukcemi jak zadat nové heslo k Vašemu zákaznickému účtu.

Jak vás mohu kontaktovat?

Máte dotaz? Potřebujete informaci? Zákaznický servis Spartoo.cz je Vám k dispozici:
  • Budete spojeni s pracovníky, kteří zodpoví všechny Vaše dotazy a to na čísle 00420 228 883 106 (tarif pro místní volání). Linka je otevřena od pondělí do pátku, od 8 do 16 hod.
  • Rovněž nás můžete kontaktovat kliknutím na Kontakt, kde nám můžete zaslat zprávu.

Garance nejnižší ceny

Spartoo Vám zaplatí dvakrát rozdíl v ceně*, jestliže po zakoupení zboží na naší stránce, najdete levnější zboží jinde!**
  • Vrácení rozdílu v ceně podléhá spojení všech následujících podmínek:
    - Cena označená jako nižší nesmí podléhat žádné speciální akční nabídce.
    - Podmínky doručení musí být identické (zboží skladem, expedice nejpozději následující den po potvrzení objednávky, stejná cena za doručení).
    - Zboží musí být identické: nové, stejná značka, stejný model, stejný materiál, stejná barva.
    - Zboží musí být k dispozici ve velikosti, barvě, a materiálu, které si zákazník zakoupil na stránce s jinou cenou.
    - Nabídka musí pocházet ze stránky podléhající českým zákonům a být v Kč.
    - Platba musí být provedena prostřednictvím Internetu.
    - Nabídka je omezena na jedno vrácení na osobu a na jeden kus zboží zakoupený na Spartoo.cz

    Garance nižší ceny se nevztahuje na:
    - zboží ve výprodeji, nebo slevách
    - zboží prodáváno na aukčních portálech, inzertních portálech, stránkách bazarů, stránkách s přednostním prodejem, jiných stránkách soukromých osob nebo na stránkách, na které není možný přístup na výběr zboží bez předchozího přihlášení
    - zboží prodáváno a doručováno našimi obchodními partnery
    - doručení mimo Českou republiku

    Způsob uplatnění Garance nejnižší ceny
    Během následujících 5 dnů po nákupu, zákazník musí odeslat svůj požadavek společnosti Spartoo, a to použitím formuláře pro kontaktování zákaznického servisu a dodržením následujícího postupu:
    - udání čísla objednávky Spartoo v zaslané zprávě
    - předání adresy URL internetové stránky, na které je prodáváno levnější zboží, stejně tak jako URL adresa přesného druhu zboží o které se jedná.
    Jestliže jsou všechny výše uvedené podmínky dodrženy, a po uplynutí legální doby na vrácení zboží a potvrzení ze strany zákazníka, že se rozhodl si ponechat zboží, které je předmětem žádosti, Spartoo se zavazuje k vrácení dvojnásobného rozdílu v ceně zboží.
    Proplacení proběhne na účet zákazníka a to způsobem, který si určí Spartoo.cz. Vše proběhne ve lhůtě maximálně 30 dnů.
    *nevztahuje se na "partnerské produkty"

Zůstane obsah mého košíku zachován po několik návštěv?

Vybrali jste si, ale nechcete objednávku zadávat ihned? Nemějte starost! Pokud bude produkt ještě dostupný, při Vaší další návštěvě naleznete ve vašem nákupním košíku i při další návštěvě.

Služba Premium

SPARTOO.CZ nabízí možnost objednání Služby Premium.
Služba Premium je aktivována po dobu 12 měsíců a stojí 555 Kč. Jestli si zákazník přeje pokračovat a využívat této služby i po uplynutí doby 12 měsíců, má možnost zadat objednávku této služby na naší internetové stránce pro nové období 12 měsíců se poplatkem 555 Kč.
Výhody předplatného Služby Premium se nevztahují na zboží nabízené našimi partnery, označené ikonou "Partnerský produkt". Úhrada aktivace služby Premium je možná pouze platební kartou nebo přes účet PayPal.

Výhody Služby Premium jsou následující:

  • Česká republika:

- 10% okamžitá sleva na veškeré zboží mimo období výprodejů.
- 5% okamžitá sleva na veškeré zboží v oficiálním období slev a výprodejů.
- Expresní doručení zdarma se službou UPS Express (do druhého pracovního dne v případě zadání objednávky před 13:00) nebo DPD doprava s dobírkou zdarma.
- Exkluzivní nabídky během speciálních dnů vyhrazených zákazníkům se službou Premium.

  • Podmínky pro uplatnění slev:

- Podmínky uplatnění slevy 10 %: tato sleva není kombinovatelná s jinými slevovými kupóny. Slevu nelze uplatnit na zboží označené jako PARTNERSKÝ PRODUKT.

- Podmínky uplatnění slevy 5 %: tato sleva není kombinovatelná s jinými slevovými kupóny. Slevu nelze uplatnit na zboží označené jako PARTNERSKÝ PRODUKT.

Jak funguje partnerství?

Stačí, když Váš partner uvede Vaši emailovou adresu při jeho registraci na Spartoo.cz. Máte možnost také pozvat Vaše přátele, aby se stali Vašimi partnery, a to vyplněním formuláře, který naleznete v rubrice partnerství nahoře vpravo ve Vašem zákaznickém účtu.
Při první objednávce Vašeho partnera, tak získáváte 250 Kč. Objednávka bude započítána na konci období 30 dnů, jestliže byla výše objednávky vyšší než 1 250 Kč a jestli žádné zboží z ní nebylo vraceno. Váš partner získává taktéž 250 Kč za svoji první objednávku.
Máte možnost mít až 100 partnerů a získat tak maximálně 25 000 Kč. Odměny jsou vypláceny formou nákupních poukazů, které mají platnost 1 rok a je možné je použít na příští objednávku. Částky se Vám sčítají, od hodnoty 500 Kč pak máte možnost zažádat o vystavení Vašeho dárkového poukazu.

Jak funguje věrnostní program?

Za každou Vaši objednávku Vám SPARTOO.CZ nabízí věrnostní body .
1 Kč hodnoty nákupu = 2 věrnostním bodům
Každý bod má hodnotu 1 halíře.
Počet věrnostních bodů přidělených každému modelu je uveden u jeho popisu. Všechny Vaše nákupy vydělávají!

Při každé objednávce jsou Vašemu zákaznickému účtu připisovány věrnostní body a to vždy po uplynutí 30 dnů, nejsou započítány body za zboží, které bylo vráceno. Celkový počet bodů si můžete kdykoli zobrazit. Stačí se přihlásit kliknutím na odkaz «můj účet» v horní části naší stránky.

Poté, co nasbíráte alespoň 500 bodů, můžete tyto body převést na dárkový poukaz. Poté můžete tento dárkový poukaz využít při Vaší příští objednávce.

Kde najdu technické informace o produktu?

Při procházení stránky klikněte na zboží, které vás zajímá: model si budete moci prohlédnout ve 3D. Zobrazí se popis, který vás bude informovat o charakteristikách a složení modelu.
K dispozici jsou vám rovněž informace o údržbě obuvi, které vám dají rady a tipy ohledně toho, jak se starat o vaše boty.Více se dozvíte zde: Informace o údržbě obuvi.

Jak se dozvím, zda je produkt, o který mám zájem, k dispozici?

Produkty prezentované na Spartoo.cz odpovídají našim skladovým zásobám. Může se však stát, že model, o který máte zájem, nebude skladem ve Vaší velikosti. Nabízeny jsou pouze dostupné velikosti. Nenaleznete-li svoji velikost, můžete požádat o to, abyste byli informováni, jakmile bude k dispozici, a to kliknutím na "Upozornění na velikost". Budeme Vás informovat e-mailem.

Jaké možnosti volby mi Spartoo.cz nabízí?

Spartoo.cz nabízí široký výběr známých a oblíbených značek. Naším cílem je neustále Vám nabízet značky a modely obuvi, které jsou v módě: tenisky, baleríny, mokasíny, šněrovací polobotky, žabky, sandály, kozačky… a dokonce i papuče!!!

Jaké jsou možnosti platby?

Zvolte si způsob platby na stránce "Zóna pro zabezpečenou platbu" během provádění Vaší objednávky. Způsoby platby akceptované na stánce Spartoo.cz jsou následující:
  • Platba platební kartou VISA nebo MASTERCARD
  • Platba prostřednictvím dárkového poukazu Spartoo.cz
  • Platba na dobírku
  • Platba převodem přes Internetbanking (dostupná pro následující banky: Česká spořitelna, Sberbank, Fio banka, Raiffeisen bank, Komerční banka)
  • Platba prostřednictvím PayPal

Je platba on-line zabezpečená?

Vaše nákupy na Spartoo.cz můžete provádět se zárukou maximální bezpečnosti! Spartoo.cz věnuje svou pozornost všem otázkám bezpečnosti týkajícím se plateb po internetu. Vaše bankovní údaje jsou na náš server přenášeny zašifrované prostřednictvím protokolu SSL (Secure Socket Layer) a ve zcela zabezpečeném prostředí jsou dále přeneseny do naší banky, kterou je CIC. V žádném případě nejsou údaje uchovávány.

Jak mohu využít svůj dárkový poukaz nebo slevový kupón Spartoo.cz?

3 kroky pro využití Vašeho dárkového poukazu/slevového kupónu při Vaší příští objednávky:
  • Proveďte výběr zboží a vložte jej do nákupního košíku,
  • Zadejte objednávku,
  • Na stránce "Platba" zadejte kód dárkového poukazu/slevového kupónu do příslušného pole.
Pokud částka na Vašem dárkovém poukazu převyšuje hodnotu Vaší objednávky, bude na Vám zbytek dárkového poukazu uchován pro budoucí objednávku. Při Vaší nové objednávce Vám pak bude sleva automaticky nabídnuta na stránce "Platba".
Pokud částka na Vašem dárkovém poukazu nedosahuje hodnoty Vašeho nákupu, uhradíte rozdíl částky způsobem, který Vám nejlépe vyhovuje.

Můj slevový kód nefunguje: co mám dělat?

Nezapomeňte zkontrolovat datum platnosti Vašeho slevového kódu:
  • Slevové kupóny jsou platné po dobu 3 měsíců.
  • Dárkové poukazy jsou platné po dobu 1 roku.
  • Rovněž respektujte rozdělení kódu a pamatujte na jeho zadání bez mezer.
  • Pokud Váš kód funguje, zobrazí se text, který Vás informuje, že Váš kupón byl zaúčtován.
  • Kódy není možné kumulovat: pokud jich máte několik, lze při zadávání Vaší objednávky použít pouze jeden z nich.

Je v cenách zahrnuta DPH?

DPH je zahrnuta v ceně všech produktů prezentovaných na Spartoo.cz, více informací na Všeobecných obchodních podmínkách.

Moje zásilka, za jak dlouho a za jakou cenu?

Lhůta pro doručení je označena jako orientační, počítáno následující pracovní den od vytvoření objednávky (sobota, neděle a dny svátků se nezapočítávají do počtu dnů pro lhůtu doručení). V případě zásahu vyšší moci, není možné klást vinu za zpoždění zásilky společnosti Spartoo. Upozorňujeme, že doprava může být u zboží s označením jako "Partnerský produkt" zpoplatněna. U každého zboží, označeného jako "partnerský produkt" jsou podmínky doručení uvedeny.

Česká republika

Náklady na dopravu s DPD v Kč
Doručení: 6 pracovních dnů.
Cena: Zdarma

Náklady na dopravu s Českou poštou v Kč
Doručení: 6 pracovních dnů.
Cena: 129 Kč

Náklady na express dopravu s UPS v Kč
Doručení: do 2. pracovního dne jen pro objednávky zadané před 13:00, jinak 2 dny. Záleží na PSČ adresy doručení.
Cena: 666 Kč

Mohu si nechat doručit objednávku na jinou adresu než domů?

Následující informace se týkají nabídky zboží mimo "Partnerské produkty".
"Partnerské produkty" podléhají speciálnímu režimu doručení a vrácení (informace najdete u popisu zboží).
Spartoo.cz Vám nabízí mnoho možností jak si nechat zaslat zboží i mimo Vaši adresu domů.
  • S DPD nebo UPS si máte možnost nechat zaslat Vaši objednávku do práce nebo na adresu Vašich přátel.
  • Jak mohu sledovat pohyb mé objednávky?

    V okamžiku expedice Vaší zásilky Vám Spartoo.cz zasílá email s odkazem v tomto formátu odkaz, pod kterým máte možnost sledovat pohyb Vaší objednávky.
    Kliknutím na odkaz budete automaticky přesměrováni na stránku společnosti, která zřizuje doručení. Můžete vidět, kde se Vaše zásilka právě nachází.

    Neobdržel jsme svoji zásilku... co mám dělat?

    Zásilky odeslané od Spartoo.cz obsahují tracking číslo, které umožňuje sledování zásilky. Spartoo.cz Vám zasílá email v okamžiku expedice Vaší objednávky, aby Vám předal odkaz, pod kterým budete moci sledovat pohyb Vaší zásilky. První krok pro sledování pohybu Vaší zásilky je kliknutí na sledovací číslo, který Vám Spartoo.cz zaslalo emailem, a kde máte možnost sledovat pohyb Vaší objednávky, a kde se právě nachází.

    - Vaše objednávka je na cestě k Vám a dosud nebyla předročena oznámená doba doručení, vyčkejte kontaktu ze strany přepravce.

    - Jestli není vidět pohyb Vaší zásilky a doba udaná Spartoo.cz pro doručení již uplynula, kontaktujte náš zákaznický servis.

    Seznam zemí, do nichž je možné doručovat Spartoo.cz

    Seznam zemí, do nichž je možné doručovat
    • Česká republika

    Jaké jsou podmínky pro vrácení zásilky?

    Následující informace se týkají nabídky zboží mimo "Partnerské produkty".
    "Partnerské produkty" podléhají speciálnímu režimu doručení a vrácení (informace najdete u popisu zboží).
    Zboží zakoupené na stránce Spartoo.cz může být vyměněno nebo vráceno. Doba, po kterou může zákazník zboží vrátit k proplacení či k výměně produktu, je 30 dnů ode dne doručení objednávky. Při vrácení zboží musí zákazník dodržet následující pokyny:
    Aby mohlo být zboží přijmuto, musí odpovídat následujícím kritériím:
    - Zboží nesmí být nošeno venku, a musí být ve svém původním, tedy novém stavu
    - Zboží musí být vráceno ve svém původním originálním obalu a nepoškozeném obalu (krabice od bot nesmí být přelepena), vše musí být zabaleno ještě do jiné krabice
    - Zboží musí být vráceno do 30 dnů ode dne doručení objednávky.
    - Je důležité postupovat podle návodu pro vrácení zboží, kdy první etapa zahrnuje registraci žádosti o vrácení v zákaznickém účtu.
    - Obdržení prázdného balíku bude považováno za důvod odmítnutí výměny či proplacení produktu.
    - Vrácení je zpracováno za 7 až 10 pracovních dnů.

    Kdo nese náklady na vrácení zásilky?

    Následující informace se týkají nabídky zboží mimo "Partnerské produkty".
    "Partnerské produkty" podléhají speciálnímu režimu doručení a vrácení (informace najdete u popisu zboží).
    • Česká republika: vrácení prostřednictvím DPD pomocí předplaceného štítku pro vrácení. Placeno Spartoo.cz (zdarma pro klienta). Jakýkoli jiný způsob vrácení bude na náklady klienta.

    Jak mohu vrácení provést?

    Přejete si zboží vrátit? Je to rychlé, jednoduché a zdarma!

    Přihlašte se do Vašeho zákaznického účtu a vyplňte formulář pro vrácení.

    Vytiskněte štítek pro vrácení.

    Připravte Váš balík s nalepeným štítkem nahoře.

    DPD vyzvedne balík automaticky následující pracovní den.

    Na základě Vašeho požadavku Vám zboží vyměníme nebo vrátíme peníze.

    *Uvedený postup vrácení je platný pro Českou republiku.
    Veškeré zboží zakoupeno na stránce Spartoo.cz může být vyměněno nebo vráceno.
    Následující informace jsou platné pro veškeré produkty, nevztahují se na produkty s označením « Partnerský produkt ».
    Produkty s označením « Partnerský produkt » podléhají speciálním podmínkám pro doručení i vrácení (detaily jsou uvedeny u každého z produktů).
    Doba, po kterou má možnost zákazník žádat o výměnu nebo využít možnosti vrácení je 30 dnů od data doručení zboží.
    Vrácení v této době musí být provedeno následujícím způsobem popsaným níže:

    Krok 1: Zákaznický účet
    Připojte se k Vašemu účtu na Spartoo.cz pomocí Vaší e-mailové adresy a hesla a přejděte do části "Moje vrácené objednávky", kde formou klikání vyplníte žádost o vrácení.

    Krok 2: Obdržení štítku pro vrácení
    - Jestli je vrácení na náklady Spartoo.cz: obdržíte email s odkazem, pod kterým naleznete štítek potřebný pro vrácení.
    - Jestli je vrácení na Vaše náklady: obdržíte email s adresou, na kterou zašlete zboží na Vaše náklady.

    Krok 3: Předání zásilky přepravci
    Kontaktujte přepravce na telefonním čísle uvedeném v emailu se štítkem.

    Co je to Partnerský produkt?

    Partnerský produkt je produkt, který je prodáván profesionálním prodejcem přes Spartoo.cz. Všichni prodejci jsou kvalifikováni a důkladně vybíráni společností Spartoo na základě kvality jejich zboží a služeb. Můžete si být jisti zabezpečením plateb.

    Produkty jsou na webové stránce vždy označeny jako "Partnerský produkt".

    U popisu produktu vždy naleznete informace o prodejci a podmínky pro doručení a vrácení.

    Podmínky pro platbu, doručení a vrácení Partnerského produktu?

    Platba
    Zaplatit můžete platební kartou či přes účet PayPal. Platby jsou zabezpečeny prostřednictvím protokolu SSL (Secure Socket Layer). Když zakoupíte "Partnerský produkt", detaily o Vaší platbě nejsou nikdy předávány prodejci.
    Doručení a vrácení
    Podmínky doručení a vrácení jsou vždy umístěny v popisu produktu. Na této stránce jsou umístěny odkazy, kde se Vám po kliknutí zobrazí všechny informace týkající se doručení a vrácení produktu.

    Snažíme se spolupracovat s prodejci/ partnery, kteří nabízejí stejné služby se stejnou politikou pro doručení či vrácení zboží jako Spartoo, tedy zdarma. Nicméně, partneři mají oprávnění určit si své vlastní podmínky pro doručení či vrácení, které může být zdarma, ale také nemusí.

    Jak probíhá doručení Partnerského produktu?

    Jakmile zákazník potvrdí objednávku na Spartoo.cz, prodejce Partnerského produktu by měl do 48 hodin vyexpedovat objednávku.

    Po expedici objednávky zákazník obdrží e-mail s informacemi týkající se přepravce, se kterým mu bude zboží doručeno a také sledovací číslo či kód pro sledování pohybu zásilky. Na webové stránce přepravce může poté zákazník objednávku sledovat.

    Jak učinit vrácení Partnerského produktu?

    Vrácení zboží Partnerského produktu bude uskutečněno na adresu prodejce, do zadané lhůty, kterou prodejce pro vrácení umožňuje. Tato lhůta je vždy uvedena v podmínkách pro vrácení, které můžete nalézt u popisu produktu.

    Požadavek na vrácení můžete zadáte ve Vašem zákaznickém účtu na Spartoo.cz v rubrice „Moje vrácené objednávky".

    Vrácení zboží je na Vaše náklady. Obdržíte e-mail s doručovací adresou pro vrácení, společně s vracecím štítkem, který přiložíte k vracenému zboží dovnitř balíku. Jakmile prodejce obdrží zpět Vámi vrácené zboží, Spartoo Vám vrátí příšlušnou částku na bankovní účet.
    ÚVOD | ZNAČKY | KABELKY | DOPLŇKY | NOVINKY | NADMĚRNÉ VELIKOSTI | MÓDNÍ TRENDY | NABÍDKA PRO STUDENTY
    Kdo je SPARTOO? | Často kladené dotazy | Proč právě Spartoo | Všeobecné obchodní podmínky | *Podmínky probíhajících akcí | Marketplace | Informační technologie a práva | Kontakt

    Spartoo FR
    Spartoo UK
    Spartoo IT
    Spartoo ES
    Spartoo DE
    Spartoo BE2
    Spartoo BE
    Spartoo LU
    Spartoo CH
    Spartoo AT
    Spartoo BG
    Spartoo GR
    Spartoo CY
    Spartoo CZ
    Spartoo DK
    Spartoo EE
    Spartoo FI
    Spartoo HU
    Spartoo IE
    Spartoo LV
    Spartoo LT
    Spartoo MT
    Spartoo HR
    Spartoo NL
    Spartoo PL
    Spartoo PT
    Spartoo RO
    Spartoo SK
    Spartoo SI
    Spartoo SE
    Spartoo CN
    TOOPOST