Spravování cookies
Spartoo používá cookies, které jsou bezpodmínečně nutné pro provoz webových stránek, stejně jako pro personalizaci obsahu a analýzu provozu. Naši partneři používají soubory cookie k zobrazování personalizované reklamy na základě Vašeho procházení a profilu. Pokud kliknete na níže uvedené „Vše přijmout a zavřít“, můžete své předvolby kdykoli změnit ve svém zákaznickém účtu. Pokud kliknete na „Vše odmítnout“, budou použity pouze cookies nezbytně nutné pro provoz stránek.

Kritéria hodnocení a zpětné vazby

Oddělení Marketplace:

SPARTOO nabízí prostřednictvím webových stránek www.spartoo.com platformu (dále jen „SPARTOO MarketPlace“), jejímž cílem je propojit kupující, kteří jsou spotřebiteli ve smyslu spotřebitelského kodexu (dále jen „kupující“), s profesionálními třetími stranami. prodejci (dále jen „prodávající“) marketingové produkty, nazývané partnerské produkty (dále jen „produkty“).
Aby mohli prodávat své produkty na SPARTOO MarketPlace, musí prodejci dodržovat chartu osvědčených postupů „SPARTOO MarketPlace“ a dodržovat své smluvní závazky vyplývající ze smlouvy MarketPlace, která je zavazuje ke SPARTOO.
V souvislosti s tímto spojením SPARTOO vystupuje pouze jako hostitel pro prodávající a nemůže být považována za smluvní stranu kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícími a Kupujícími.

Odkazování:

SPARTOO vybírá své prodejce podle určitých kritérií, včetně:
– kvalita jejich nabídky týkající se určitých kategorií produktů (obuv, oblečení, sportovní zboží, kabelky a další doplňky);
- konkurenceschopnost jejich cen;
- rychlost a spolehlivost přepravy jejich zboží;
- Rychlost a efektivita jejich zákaznických služeb.
Přístup ke službě MarketPlace znamená, že prodejce zaplatí odměnu ve prospěch SPARTOO podle podmínek smlouvy MarketPlace. Tato odměna nemá vliv na způsob, jakým jsou produkty prodejců klasifikovány nebo zvýrazněny na stránce www.spartoo.com.

Dereferencování:

Produkty nabízené prodejci na MarketPlace jsou zrušeny v případě:
- uzavření účtu prodávajícího z vlastní iniciativy prodávajícího;
- Smazání produktu z vlastní iniciativy Prodávajícího;
- nedodržení smluvních závazků prodávajícího;
- Nedodržení kvalitativních kritérií SPARTOO ze strany prodávajícího.


Obsahové zařazení:

Produkty nabízené na stránce www.spartoo.com jsou klasifikovány podle pohlaví (ženy, muži, děti, domov, …) a seskupují různé kategorie produktů (obuv, oblečení, krása, sport, luxus, …).< br> Pro každou kategorii jsou prodané produkty zobrazeny v následujícím pořadí:
- Produkty prodávané společností SPARTOO;
- produkty MarketPlace prodávané značkou;
– Produkty MarketPlace prodávané prodejci třetích stran;
- Produkty seřazené podle určitých kritérií vybraných kupujícím.
Zařazení produktů do různých výše uvedených položek probíhá automaticky, mimo jiné v závislosti na počtu prodejů produktu v kombinaci s ohledem na počet zhlédnutí a vytvořený obrat.< br>
1. Produkty prodávané společností SPARTOO
Produkty prodávané SPARTOO jsou viditelné na první stránce výsledků vyhledávání (podle značky, kategorie atd.). V případě vyprodání zásob produktu prodávaného Spartoo ve velikosti nebo velikosti je přednostně nabízen produkt prodávaný dodavatelem značky (dále jen „značkový prodejce“). Pokud na stránce www.spartoo.com není přítomen žádný značkový prodejce, pak je nabízen produkt prodávaný jedním z prodejců třetích stran.

2. Produkty MarketPlace prodávané značkou
Pokud produkt neprodává SPARTOO, nabízíme přednostně produkty prodávané dodavatelem značky. Tyto informace jsou uvedeny s pojmem "Partnerský produkt" z výsledků vyhledávání.
Produktový list je ten, který přímo sděluje značka (fotografie a popis), v tomto případě na produktovém listu zobrazujeme zmínku „Partnerský produkt“. Informace týkající se prodeje (CGV, dodací podmínky a zásady vrácení) jsou zákazníkovi viditelné přímo na Produktovém listu.

3. Produkty MarketPlace prodávané prodejci třetích stran
Pokud produkt neprodává SPARTOO nebo dodavatel značky, nabízíme k prodeji produkt prodávaný maloobchodním prodejcem třetí strany. Produktový list poskytuje přímo Prodávající (fotografie a popis), v tomto případě na Produktovém listu zobrazujeme zmínku „Partnerský produkt“. Informace týkající se prodeje (CGV, dodací podmínky a zásady vrácení) jsou zákazníkovi viditelné přímo na produktovém listu.
4. Produkty seřazené podle určitých kritérií vybraných kupujícím

Kupující si také mohou sami zvolit způsob klasifikace produktů výběrem určitých kritérií řazení (třídění podle relevance, zvýšení ceny, snížení ceny, nově příchozí, sleva %) nebo použít filtry pro klasifikaci produktů podle více kategorií. konkrétní (velikost, pohlaví, značky barva, složení, …) Kupující mají také možnost zvolit zobrazení pouze produktů SPARTOO nebo partnerských produktů.

Platební metody

Kupující zaplatí částku produktů prodejci Marketplace v okamžiku objednávky přímo prostřednictvím svého zákaznického účtu SPARTOO. Využívá zejména jednu z následujících možností: - Kreditní karta: Visa, Mastercard, American Express.
- PayPal účet: v tomto případě bude kupující automaticky přesměrován na svůj PayPal účet. Po ověření platby přes PayPal může kupující dokončit svou objednávku.
V případě, že prodávající akceptuje jiné způsoby platby, je kupující informován prostřednictvím Produktového listu.

Záruky

Na všechny produkty prodávané prodávajícím se vztahují zákonné záruky podle platných zákonů, zejména zákonná záruka shody nebo jakákoli jiná zákonná záruka, která kupujícímu umožňuje vrátit produkty prodávajícímu nebo mu být uhrazena část ceny produkty prodávajícím.
Pokud produkty využívají smluvní záruku poskytovanou prodávajícím nebo výrobcem produktu, bude tato informace uvedena na Produktovém listu.

Spory

Veškeré stížnosti kupujícího musí být zaslány prodávajícímu prostřednictvím jeho zákaznického účtu SPARTOO.
V případě reklamace Kupujícího z důvodu pozdní dodávky, nesouladu nebo poškození produktů do třiceti (30) dnů od potvrzení objednávky produktů nebo jiné delší lhůty akceptované prodávajícím nebo stanovené příslušnými právními předpisy , řeší spor sám prodávající.
Prodávající má lhůtu dvou (2) pracovních dnů na odpověď na stížnosti kupujícího.
Dojde-li ke sporu, může kterýkoli zákazník zaslat písemnou žádost společnosti SPARTOO, která udělá vše pro jeho vyřešení. Pokud se pokus o smírné řešení nezdaří, je třeba do jednoho roku od smírné stížnosti podat žádost mediátorovi. Zákazník může k řešení případných sporů využít následující platformu „řešení sporů“: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=FR.
Toto poslední ustanovení se nevztahuje na Švýcarsko, Andorru, Monako a další frankofonní země.


Vyjádřete svůj názor
PREMIUM