Spravování cookies
Spartoo používá cookies, které jsou bezpodmínečně nutné pro provoz webových stránek, stejně jako pro personalizaci obsahu a analýzu provozu. Naši partneři používají soubory cookie k zobrazování personalizované reklamy na základě Vašeho procházení a profilu. Pokud kliknete na níže uvedené „Vše přijmout a zavřít“, můžete své předvolby kdykoli změnit ve svém zákaznickém účtu. Pokud kliknete na „Vše odmítnout“, budou použity pouze cookies nezbytně nutné pro provoz stránek.

Nápověda

Vybrat rubriku
Před objednávkou
Po objednávce
Můj účet
Obchodní kontakt

Objednat

Doručení

Chci doručit na jinou než domácí adresu

Chci doručit na jinou než domácí adresu
Produkty Spartoo
Spartoo nabízí bohatou možnost doručení s kurýrní službou DPD na libovolnou adresu:
  • DPD vám doručí balík do práce, na adresu vašeho bydliště, k vašim přátelům či rodině.
  • Spartoo také nabízí doručení s kurýrní službou UPS, prostřednictvím doručení express či doručení s Českou poštou. Pro doručení s Českou poštou není možnost platby na dobírku, objednávku je nutné zaplatit předem online.

  • Partnerské produkty
    Partnerské produkt mají vlastní podmínky doručení a vrácení. Tyto podmínky můžete konzultovat u každého partnerského produktu kliknutím na « Zobrazit podmínky doručení ».
    Našli jste odpověď na svou otázku?

Způsoby, Poplatky a doba doručení

Doručení v rámci České republiky
Doručení s DPD Private Doba: 6 - 7 pracovních dnů. Cena: Zdarma od částky 751,- Kč, méně, jak 751,- Kč s poplatkem 69,99 Kč.
Doručení s UPS Standard Doba: 7 pracovních dnů. Cena: 250 Kč za 1 objednávku
Doručení s UPS Express Doba: doba doručení je vypočítána dle doručovací adresy, klient informaci nalezne na poslední stránce před potvrzením objednávky. Cena: 459,- Kč za 1 objednávku.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Oblasti doručení

Oblasti doručení
Spartoo.cz doručuje v rámci:
  • České republiky
Pozor: partnerské produkty ze Spartoo.cz lze doručit pouze v rámci České republiky.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Našel/a jsem na stránce chybné informace

Našel/a jsem na stránce chybné informace

Našel/a jsem na stránce chybné informace
Velmi pečlivě se věnujeme všem popisům a komunikaci obecně. Pokud však zjistíte chybu na webu, neváhejte nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře nebo telefonicky na čísle 228 883 106. Děkujeme Vám předem za pomoc.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Partnerské produkty

Partnerské produkty

Jak vrátit partnerský produkt?
Zboží, které jste si zakoupili od partnerského prodejce, je možné vrátit v termínu, který je uveden v podmínkách vrácení přímo na stránce zboží. Pro zadání požadavku na vrácení se přihlašte do zákaznického účtu a pokračujte pod záložku "Moje vrácené objednávky". Vrácení zboží je na Vaše náklady. Po zadání požadavku na vrácení obdržíte e-mail s adresou, na kterou se zboží vrací a dodací list, který vytisknete a vložíte do balíku. Jakmile bude Vaše zboží přijato, prodejce potvrdí Vaše vrácení a Spartoo Vám vrátí peníze.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Jak probíhá doručení partnerských produktů?
Potvrdili jste objednávku na Spartoo.cz, partnerský prodejce ji vyexpeduje do 48 hodin. O expedici jste informováni emailem, kde je také zaslán sledovací odkaz a číslo zásilky, díky kterému můžete sledovat průběh doručení v síti příslušné doručovací společnosti.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Podmínky platby, doručení a vrácení u partnerský produktů
Platba
Můžete platit na dobírku, online platební kartou nebo prostřednictvím účtu Paypal. Platby jsou zabezpečené a jsou plně spravovány Spartoo. Při zakoupení Partnerského produktu nejsou údaje o Vaší platbě nikdy předávány Prodávajícímu (partnerskému prodejci).
Doručení a vrácení
Pravidla pro doručení a vrácení se zobrazují na stránce produktu. Kliknutím na odkazy o doručení a vrácení na této stránce získáte další informace. Snažíme se, aby partnerské produkty měli stejné služby bezplatného doručení a vrácení zboží jako Spartoo. Prodejci však mohou volně stanovovat poplatky za doručení a rozhodnout o bezplatném či zpoplatněném vrácení.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Co znamená partnerský produkt?
Partnerský produkt je zboží prodávané třetí osobou prostřednictvím eshopu Spartoo.cz. Všichni prodejci jsou prověřeni a velmi pečlivě pro spolupráci vybráni tak, aby jejich produkty a služby byly vysoké kvality. Nákup a platba splňuje všechny bezpečnostní požadavky. Tyto produkty jsou na stránce označeny jako "partnerský produkt". Nabídku zboží můžete vyfiltrovat "Spartoo", "Partneři" nebo si ji na stránce zobrazit kompletně. U každého partnerského produktu jsou uvedeny informace o prodejci, stejně jako podmínky doručení a podmínky vrácení.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Platba

Platba

Nedaří se mi potvrdit moje platba
Pokud banka Vaši platbu zamítne, Vaše objednávka bude automaticky zrušena a peníze Vám nebudou strženy. Doporučujeme Vám, abyste se obrátili na Vaši banku a zjistili, které způsoby platby na internetu nabízí a jaké jsou podmínky. Poté budete moci učinit novou objednávku.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Co se stane když banka zamítne platbu?
Pokud banka Vaši platbu zamítne, Vaše objednávka bude automaticky zrušena a peníze Vám nebudou strženy. Doporučujeme Vám, abyste se obrátili na Vaši banku a zjistili, které způsoby platby na internetu nabízí a jaké jsou podmínky. Poté budete moci učinit novou objednávku.
Našli jste odpověď na svou otázku?
DPH
Ceny produktů uvedené na stránce jsou konečné pořizovací ceny včetně aktuální výše DPH pro Českou republiku.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Zabezpečená platba
Pro všechny mezibankovní transakce spolupracujeme s bankou CIC, která zaručuje platební bezpečnost. Platební údaje jsou v zašifrované podobě pomocí protokolu SSL (Secure Socket Layer) předány do naší platební brány, kde nejsou žádným způsobem uchovávány. Transakce odpovídají všem bezpečnostním normám.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Způsoby platby
Produkty Spartoo:
  • Na dobírku,
  • platební karta Visa nebo Mastercard,
  • Paypal,
  • nákupní poukaz Spartoo.
Partnerské produkty:
  • Platební karta Visa nebo Mastercard,
  • Paypal,
Našli jste odpověď na svou otázku?

Problémy při ověřování objednávky

Problémy při ověřování objednávky

Nemohu najít svůj slevový kupón nebo dárkový poukaz
Pokud máte k dispozici slevové kupóny, najdete je ve Vašem zákaznickém účtu pod záložkou "Moje výhody" . Pokud je nevidíte, platnost kupónu již pravděpodobně skončila. Podmínky používání kupónů nebo dárkových poukázek uvidíte kliknutím na tlačítko "více informací zde" pod kódem kupónu.
Také Vás informujeme, že v případě vrácení zboží kupóny znovu nevytváříme.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Moje slevy/dárkové poukazy se nepromítly do objednávky
Podmínky používání kupónů nebo dárkových poukázek si můžete prohlédnout kliknutím na tlačítko "více informací zde" pod kódem kupónu. Chcete-li získat přístup k Vašim poukazům, klikněte na "Můj účet" a pak záložku "Moje výhody". Upozorňujeme, že kupóny nejsou platné pro zboží, které je již ve slevě. Tyto kupóny se nedají kumulovat a mohou vyžadovat minimální částku nákupu. Slevové kupóny se nevztahují partnerské produkty.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Nevidím svoji objednávku v zákaznickém účtu
Pokud se vaše objednávka nezobrazuje ve Vašem zákaznickém účtu, máte příležitost nás kontaktovat prostřednictvím níže uvedeného formuláře. Ujistěte se, prosím, že jste napsali datum a číslo objednávky.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Můj košík
Přidat zboží do košíku
Podívejte se na stránku zboží, kterou chcete přidat. Vyberte velikost produktu. Pak klikněte na "Přidat do košíku".
Potvrďte svůj košík
Chcete potvrdit svou objednávku: v pravém horním rohu stránky přejděte na "Můj košík" a klikněte na zelené tlačítko "objednat".
Odstranit položky z mého košíku
Chcete-li zboží odebrat z košíku, klikněte na ikonu koše vedle sloupce "celkem". Chcete-li změnit množství, klikněte na plus nebo mínus ve sloupci "množství".
Doba platnosti košíku
Doba platnosti košíku je 15 minut. Během této doby nemůže být toto zboží objednáno jinou osobou. Po uplynutí této doby Vám již vybrané zboží nebude rezervováno.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Nedaří se mi potvrdit platbu
Navzdory naší snaze a kvalitě bankovního rozhraní se při placení Vaší objednávky mohou objevit problémy. Obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis, aby Vám poradce mohl vysvětlit, jaký postup bude následovat. Odpovíme Vám co nejdříve.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Problémy s připojením

Problémy s připojením

Problémy s připojením
Pokud máte potíže s připojením, nejprve se ujistěte, že Vaše připojení k internetu je v pořádku. Jestli porucha přetrvává, děkujeme Vám za její nahlášení a za upřesnění přístroje (počítače, tabletu, smartphonu) a prohlížeče (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome ...), abychom mohli provést kontrolu u našeho IT oddělení.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Učinit objednávku

Učinit objednávku

Můj košík
Přidat zboží do košíku
Podívejte se na stránku zboží, kterou chcete přidat. Vyberte velikost produktu. Pak klikněte na "Přidat do košíku".
Potvrďte svůj košík
Chcete potvrdit svou objednávku: v pravém horním rohu stránky přejděte na "Můj košík" a klikněte na zelené tlačítko "objednat".
Odstranit položky z mého košíku
Chcete-li zboží odebrat z košíku, klikněte na ikonu koše vedle sloupce "celkem". Chcete-li změnit množství, klikněte na plus nebo mínus ve sloupci "množství".
Doba platnosti košíku
Doba platnosti košíku je 15 minut. Během této doby nemůže být toto zboží objednáno jinou osobou. Po uplynutí této doby Vám již vybrané zboží nebude rezervováno.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Zakoupit dárkový poukaz
Váš dárkový poukaz můžete použít na stránce s platbou. Stačí když zadáte kód dárkového poukazu do políčka k tomu určenému v bodě č. 2 "Slevový kupón". Pokud je cena objednávky vyšší než částka dárkového poukazu, vyberete způsob platby, který Vám vyhovuje, abyste zbývající částku uhradili. Pokud je cena objednávky nižší než částka dárkového poukazu, zbývající hodnota zůstane uložena na dárkovém poukazu a můžete ji využít při Vaší příští objednávce.
Obdarujte blízké dárkovým poukazem: Spartoo Vám nabízí možnost nabídnout svým blízkým dárkový poukaz:
  • Vyberete částku;
  • napíšete příjemci zprávu;
  • odešlete dárkový poukaz e-mailem, nebo jej vytisknete, abyste jej předali fyzicky.
Dárkový poukaz je platný po dobu jednoho roku od data aktivace.
Upozornění: tento poukaz platí pouze pro produkty Spartoo. Pokud objednávka obsahuje partnerský produkt, nebudete jej moci použít. Chcete-li získat dárkový poukaz: https://www.spartoo.cz/darkove-poukazky.php
Našli jste odpověď na svou otázku?
Použít slevový kupón nebo dárkový poukaz
Máte-li dárkový poukaz, můžete jej použít na jednu z Vašich objednávek zadáním kódu Vašeho dárkového poukazu do pole, které je pro tento účel k dispozici v bodě č. 2 "Slevový kupón" na stránce plateb. Máte-li kupón nebo dárkový poukaz již zaregistrován, bude Vám automaticky nabídnut při platbě v bodě č. 2. Pokud je dárkový poukaz platný a Vaše objednávka splňuje definované podmínky použití, odpočet se provede automaticky. Zobrazí-li se chybové hlášení, zkontrolujte, zda Vaše objednávka splňuje podmínky nutné k uplatnění Vašeho dárkového poukazu. Před použitím tohoto dárkového poukazu Vás vyzýváme, abyste zkontrolovali jeho podmínky použití. (Podmínky použití dárkových poukazů jsou k dispozici po kliknutí na záložku "Moje výhody" v zákaznickém účtu, poté „moje dárkové poukazy“ a kliknutím na tlačítko "více info zde" ).
Pozor:
  1. Spartoo dárkové poukazy nelze použít na nákup partnerských produktů.
  2. V případě vrácení zboží nebo peněz slevové kupóny znovu nevytváříme.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Jak učinit objednávku?
Postup pro potvrzení objednávky: Pokud již vlastníte zákaznický účet, přihlaste se do něj pomocí emailové adresy a hesla. Pokud ještě zákaznický účet nemáte, prosím vytvořte jej. Zákaznický účet je nedílnou součástí objednávky.
     
  1. Vyberte model, barvu a velikost zboží, o které máte zájem a vložte ho do košíku.
  2.  
  3. Jakmile budete mít požadované zboží v košíku, klikněte na „Můj košík“ a poté na zelené políčko „Objednat“. 
  4.  
  5. Nyní jste přesměrováni na poslední stránku před potvrzením objednávky: 
       
    • Pokud máte slevový kupón vložte ho do pole „Slevový kupón“ ;
    •  
    • vyberte způsob platby;
    •  
    • vyberte způsob doručení ;
    •  
    • vyberte doručovací adresu ;
    •  
      Doručovací adresa musí odpovídat zemi, do které Spartoo.cz doručuje, tedy do České republiky. Pokud chcete objednat například na Slovensko, objednejte ze Spartoo.sk.
  6.  
  7. Před finální potvrzením objednávky zkontrolujte, zda obsah košíku odpovídá zboží, které opravdu požadujete objednat.
  8.  
  Po potvrzení objednávky obdržíte souhrnný email o objednávce. Kliknutím na „Můj účet“ vpravo nahoře a poté na rubriku „Moje objednávky“ zobrazíte informace „o poslední objednávce“ , zde můžete sledovat stav objednávky a sledovací odkaz, pokud je objednávka vyexpedována. V rubrice „Moje objednávky“ můžete zobrazit kompletní historii Vašich objednávek.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Vrácení a vrácení peněz

Vrácení a vrácení peněz

Doba pro vrácení zboží
Lhůta pro vrácení zboží Spartoo
Registrovat vrácení nenošeného zboží máte možnost 30 dnů od obdržení zboží.
Lhůta pro vrácení partnerského produktu
Lhůta pro vrácení partnerského produktu může být odlišná v závislosti na obchodních podmínkách partnerského prodejce. Podmínky vrácení můžete konzultovat v zákaznickém účtu v rubrice "Moje objednávky", kliknout na « Zobrazit podmínky vrácení » .
Našli jste odpověď na svou otázku?
Postup pro vrácení
Vrácení zboží Spartoo Na vrácení máte 30 dnů od obdržení zboží. Pro registraci vrácení zboží se přihlaste do zákaznického účtu a poté jděte do rubriky „Moje vrácené objednávky“, zde klikněte na „Provést požadavek na vrácení nebo výměnu zboží“ . Poté následujte postup vrácení: Postup:
  1. Vyberte objednávku, ze které chcete zboží vracet. Poté vyberte důvod vrácení a zvolte, co si přejete jako náhradu za zboží. Poté vrácení zboží kliknutím potvrďte.
  2. Vytiskněte vracecí štítek a nalepte ho na krabici se zbožím. Vracecí štítek je Vám k dispozici po registraci vrácení v zákaznickém účtu v rubrice „Moje vrácené objednávky“ - „Prohlédnout moji poslední vrácenou objednávku“.
  3. Zboží musí být vráceno v původním balení, obuv v originální krabici od značky, tašky a oblečení v původním igelitovém obalu. Takto zboží vložte pro vrácení ještě do obalu dalšího, který zboží ochrání při přepravě. Na tento obal nalepte vracecí štítek. Zboží musí být vráceno nenošené, v původním stavu. Pokud nebudou dodrženy podmínky, zboží Vám bude automaticky odesláno zpět.
  4. Stav vrácení můžete sledovat v zákaznickém účtu v rubrice „Moje vrácené objednávky“ - „Prohlížet moje vrácené objednávky“.
  5. Jakmile zboží obdržíme zpět do skladu a vrácení je potvrzeno, přecházíme k vrácení finančních prostředků. Jedná se mezinárodní transakci, která může trvat 2-5 pracovních dnů. - Pokud jste objednávku platili kartou online, peníze budou vráceny na bankovní účet platební karty, ze které byla objednávka placena. - Pokud jste objednávku platili přes účet PayPal, peníze budou automaticky vráceny na náležící PayPal účet. - Pokud jste objednávku platili převodem, peníze budou vráceny na bankovní číslo účtu, které jste registrovali při požadavku na vrácení. - Pokud jste objednávku platili na dobírku, peníze budou vráceny na bankovní číslo účtu, které jste registrovali při požadavku na vrácení. - Pokud jste žádali výměnu za novou velikost, nová velikost Vám bude automaticky odeslána.
Vrácení parnerského produktu
Pro vrácení partnerského produktu je důležité respektovat lhůtu pro vrácení, kterou dává partnerský prodejce k dispozici. Lhůtu pro vrácení zboží naleznete po potvrzením objednávky v zákaznickém účtu v rubrice „Moje objednávky“ - „Podmínky vrácení“ . Pro registraci vrácení zboží se přihlaste do zákaznického účtu a poté jděte do rubriky „Moje vrácené objednávky“, zde klikněte na „Provést požadavek na vrácení nebo výměnu zboží“. Poté následujte postup vrácení:
Postup: Důležité: Vrácení může být na Vaše náklady.
  1. Vyberte objednávku, ze které chcete zboží vracet. Poté vyberte důvod vrácení a zvolte, co si přejete jako náhradu za zboží. U vrácení partnerských produktů je jako náhrada možná pouze vrácení peněz na bankovní účet. Poté vrácení zboží kliknutím potvrďte.
  2. Pokud je vrácení zdarma, bude Vám k dispozici předplacený vracecí štítek.
  3. Pokud je vrácení na náklady zákazníka, je Vám komunikována adresa prodejce, kam zboží zašlete.
  4. Zboží musí být vráceno v původním balení, obuv v originální krabici od značky, tašky a oblečení v původním igelitovém obalu. Takto zboží vložte pro vrácení ještě do obalu dalšího, který zboží ochrání při přepravě. Na tento obal nalepte vracecí štítek. Zboží musí být vráceno nenošené, v původním stavu. Pokud nebudou dodrženy podmínky, zboží Vám bude automaticky odesláno zpět.
  5. Jakmile zboží partnerský prodejce obdrží, Spartoo Vám vrátí částku za zboží na bankovní účet (nejpozději do 30-ti dnů od registrace vrácení zboží).
    Našli jste odpověď na svou otázku?
Vrácení a vrácení peněz
Podmínky vrácení zboží Spartoo
Všechno zboží zakoupené na webu Spartoo může být z jakéhokoli důvodu vráceno. Máte 30 dnů od data převzetí objednávky Spartoo, abyste požádali o vrácení. Můžete požádat o: výměnu za jinou velikost, vrácení peněz na bankovní účet nebo dárkový poukaz. Vrácení zboží v této lhůtě musí bezpodmínečně dodržet podrobný postup uvedený níže.
Pozor: pro potvrzení vrácení musí zboží splnit následující podmínky:
  • Zboží nesmí být nikdy nošeno venku;
  • Zboží musí být v novém stavu;
  • Vrácené zboží musí odpovídat dodanému zboží;
  • Zboží musí být vráceno v původním obalu v dobrém stavu (originální nepoškozená krabice obuvi - nepřelepená izolepou), vše v dalším řádně uzavřeném obalu;
  • Zboží musí být vráceno do 30 dnů od obdržení objednávky;
  • Prázdné obaly budou zamítnuty, zboží nebude vyměněno nebo nebudou vráceny peníze;
  • Postup pro vrácení musí být dodržen;
Vrácení je zpracováno za 7 až 10 pracovních dnů. Jakmile bude vrácení ověřeno, bude zadán příkaz k vrácení peněz. Částka se na Vašem bankovním účtu projeví za 2-5 pracovních dnů. Podmínky vrácení pro partnerský produkt "Partnerské produkty" mají vlastní podmínky doručení a vrácení. Přejděte na stránku Vaší objednávky a klikněte na: "prohlédnout podmínky vrácení", abyste věděli, jak zboží vrátit.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Jak probíhá vrácení peněz?
Vrátili jste Vaši objednávku aniž byste postupovali dle instrukcí. Vaše vrácení bude zpracováno pomaleji, protože správně vrácené zboží je vyřízeno prioritně, ale také proto že identifikovat Váš balík a zboží v něm zabere více času. Počítejte navíc jeden až dva týdny v porovnání s běžným časem zpracování, které trvá 7 až 10 pracovních dnů. Děkujeme za pochopení.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Poplatek za vrácení
Náklady na vrácení zboží Spartoo  
     
  • Vrácení pro Českou republiku předplaceno ze strany Sparto s kurýrní službou DPD.
  •  
  • Pokud se rozhodnete vrátit zboží na Vaše náklady, zboží zasíláte zpět do skladu Spartoo do Francie. Kontaktujte zákaznický servis, kde Vám bude sdělena adresa skladu.
  •  
  • Nezasílejte zboží na adresu DPD CZ, balík zde bude automaticky odmítnut a vrácen na adresu odesílatele.
  •  
  Náklady na vrácení partnerských produktů
  Každý partnerský prodejce má své vlastní podmínky vrácení. Podmínky vrácení můžete u již uskutečněné objednávky zobrazit v zákaznickém účtu v rubrice „Moje objednávky“ nebo u každého partnerského produktu na stránce s produktem „Podmínky vrácení“.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Výměny
Výměna produktů Spartoo
  • Výměna velikosti
Nabízíme Vám možnost výměny jedné velikosti za jinou. Výměnu můžete zaregistrovat v rubrice "Moje vrácené objednávky".
  • Výměna za jiný model či barvu
Výměna za jiný model či barvu není možná. Můžete však produkt vrátit s vrácením finančních prostředků a objednat zboží nové.
Výměna partnerských produktů
Partnerské produkty nemohou být předmětem výměny. Zboží můžete vrátit, nechat si vrátit finanční prostředky a objednat zboží nové.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Výběr zboží a skladové zásoby

Spartoo a padělané zboží

Spartoo a padělané zboží
Padělání je zakázáno zákonem a vystavuje pachatele trestům. Spartoo proto pečlivě respektuje zákon a odebírá zboží přímo od oficiálních zástupců značek. Je proto zcela nemožné, aby naši zákazníci obdrželi padělky.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Rezervace zboží

Rezervace zboží
Bohužel na Spartoo nemůžete rezervovat zboží. Abyste se vyhnuli vyprodání vybraného zboží, doporučujeme Vám učinit Vaši objednávku co nejdříve.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Skladové zásoby zboží

Skladové zásoby zboží
K dispozici jsou pouze velikosti, které vidíte přímo u zboží. Může se stát, že Vaše velikost bot není skladem. Pokud tomu tak je, můžete požádat, abyste byli informováni o novém doskladnění e-mailem kliknutím na "upozornění na velikost".
Upozornění na velikost Chcete-li využít toto upozornění, musíte kliknout na nedostupnou velikost produktu a zadat Váš e-mail do určeného políčka. Nemáte-li poté od nás žádné informace, tak je to proto, že k žádnému doskladnění nedošlo.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Velikosti zboží

Prodává Spartoo nadměrné velikosti?
Ve společnosti Spartoo pečlivě vybíráme naše partnery a značky, abychom Vám nabídli co nejširší možný výběr. Nabízíme Vám rovněž velký výběr obuvi, který zahrnuje dámské boty ve všech velikostech i v nadměrných velikostech a pánské boty až do velikosti 54. Chcete-li je zobrazit, použijte, prosím, vyhledávací filtry: vyberte požadovaný typ boty a velikost: na obrazovce se objeví všechny dostupné páry.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Jak vybrat správnou velikost Vašeho oblečení?
Chcete-li si vybrat správnou velikost oblečení, doporučujeme Vám, abyste se seznámili s radami pro velikost, které najdete u každého výrobku. Tyto rady poskytují naši zákazníci: doporučujeme, abyste je následovali, ale ne vždy musí rada odpovídat Vaší skutečné velikosti. Můžete si také prohlédnout tabulku velikostí.
Vaše velikost již není k dispozici? Můžete kliknout na možnost "Upozornění na velikost": bude-li požadovaná velikost opět k dispozici, bude Vám odeslán e-mail. Pokud Vám žádný email nepřišel, požadovaná velikost není stále k dispozici.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Jak vybrat správnou velikost Vašich bot?
Chcete-li vybrat správnou velikost obuvi, podívejte se, prosím, na rady pro velikost, které naleznete u každého zboží. Tyto rady poskytují naši zákazníci. Doporučujeme, abyste se jimi řídili, ale ne vždy mohou tyto rady odpovídat skutečnosti. Můžete si také prohlédnout velikostní tabulku.
Vaše velikost již není dostupná? Můžete kliknout na "Upozornění na velikost" a pokud bude požadovaná velikost znovu dostupná, obdržíte email. Nemáte-li od nás žádné zprávy, nedošlo k žádnému pohybu na skladě. V tom případě Vám radíme, abyste se podívali po podobném modelu zboží, protože Vámi vybrané již pravděpodobně naskladněno nebude.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Najít informace o zboží

Najít informace o zboží
Pokud chcete získat informace o zboží, podívejte se, prosím, přímo na jeho stránku. Tam můžete zobrazit kompletní popis zboží včetně jeho složení a rozměrů. Můžete také vidět fotografie pořízené z různých úhlů v našem fotografickém studiu a někdy i pohled 360°, jako kdybyste měli zboží skutečně ve Vašich rukou.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Vyhledat zboží

Vyhledat zboží
Vyhledávání podle názvu produktu nebo značky pomocí vyhledávacího panelu: Ve vyhledávacím poli v horní části domovské stránky zadejte název produktu nebo značky, o kterou máte zájem. Na obrazovce se objeví všechny produkty odpovídající Vašemu vyhledávání.
Hledání podle kategorie produktu: Pomocí dostupných filtrů vyhledávání můžete snadno vyhledat požadovaný produkt. V horní části stránky vidíte klíčová slova tučně, což odpovídá různým kategoriím, na které můžete kliknout. Potom můžete Vaše hledání upravit tím, že vyberete jednu z podkapitol, která Vám byla navržena. Například: novinky, žena, muž, dítě, exkluzivně, outlet... a pak upřesnit boty, tašky, oblečení... nebo dokonce tenisky, šaty, kabelky atd.
Hledání podle značky: Můžete vyhledávat přímo podle značky kliknutím na kartu "xxx značky" v horní části stránky na hlavním panelu. Po výběru zvolené značky můžete Váš výběr upřesnit díky různým filtrům, které jsou viditelné na levé části stránky. Například: pohlaví (muž / žena), cena, velikost, barva apod.
Vyhledávání podle produktu: Pokud znáte přesné číslo produktu Spartoo, můžete ho zadat přímo do vyhledávacího pole.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Moje objednávky

Chci se podívat na jinou objednávku

Našli jste odpověď na svou otázku?

Sledovat zásilku – Dodací lhůta – Problémy s doručením

Sledovat zásilku

Sledovat zásilku
Stav objednávky je aktualizován během celého procesu od vytvoření až po doručení. Zde jsou různé fáze:
  • Čeká na přípravu: Vaše objednávka byla přijata;
  • V přípravě: náš logistický tým připravuje vaši objednávku;
  • Připraveno k odeslání: Vaše objednávka je připravena k odeslání: ještě dnes bude předána;
  • Odesláno: Vaše objednávka opustila náš sklad: odkaz na webovou stránku dopravce Vám bude zaslán e-mailem.

Chcete-li znát stav objednávky, přejděte do zákaznického účtu pod záložku "Moje objednávky". Pokud byla Vaše objednávka odeslána, můžete sledovat Váš balíček na webu dopravce: Pro sledování přejděte do zákaznického účtu pod záložku "Moje objednávky" . Potom vyberte objednávku a klikněte na tlačítko "Sledovat zásilku" (vpravo nahoře na stránce). Pro informaci: aktualizace odkazu může trvat i několik hodin. Pokud sledovací odkaz nefunguje následující den, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Mám problém s objednávkou, kterou jsem obdržel/a

Jeden z mých výrobků je vadný
Jeden z Vašich produktů má výrobní vadu. Omlouváme se za nepříjemnost. Kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis, aby Vám poradce mohl vysvětlit postup, který bude následovat. Prosím, připojte fotografie vadného zboží, aby se urychlil celý proces. Odpovíme Vám co nejdříve.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Kdy obdržím moji zásilku?

Kdy obdržím moji zásilku?
Chcete-li zjistit předpokládané datum doručení, přihlašte se do Vašeho zákaznického účtu a poté do záložky "Moje objednávky" . Vyberte svou objednávku - datum je uvedeno v části "Sledovat balíček" . Pokud byla Vaše objednávka odeslána ze skladu, můžete sledovat Váš balíček na webu dopravce: Chcete-li sledovat Váš balíček, přejděte do zákaznického účtu a poté do záložky "Moje objednávky" . Poté vyberte objednávku a klikněte na sledovat balíček (vpravo nahoře na stránce).
Pro informaci: aktualizace odkazu může trvat několik hodin. Pokud sledovací odkaz nefunguje následující den, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Mám problém s doručením (ještě jsem neobdržel/a moji zásilku)

Mám problém s doručením (ještě jsem neobdržel/a moji zásilku)
Pokud nedojde k překročení lhůty: Vyzýváme Vás, abyste počkali. Balík je v přepravě a doručení by nemělo být opožděno. Je-li překročena doba doručení:
  • Ve schránce jste nenalezli oznámení, že balík byl doručován?
Můžete zavolat přepravní společnosti/pobočku České Pošty a sdělit jim číslo sledování. Budou mít informace o umístění balíčku a zbývající době uložení.
  • Balíček má status "doručeno" ve sledování objednávky na Spartoo, ale neobdrželi jste ho?
Je možné, že někdo ve Vašem okolí převzal balík během Vaší nepřítomnosti (např. soused). Neváhejte kontaktovat přepravní společnost, abyste ověřili, komu byl balík doručen. V opačném případě kontaktujte, prosím, zákaznický servis, aby poradce mohl zahájit pátrání po balíku. Odpovíme Vám co nejdříve. Omlouváme se za nepříjemnost.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Moje objednávka nebyla stále doručena ale její status je "doručeno"
Nejdříve bychom se Vám rádi omluvili za nepříjemnosti. Prosím, zkontrolujte, zda Vaši zásilku nemohl přebrat někdo z Vašeho okolí. V opačném případě, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis, aby Vám poradce mohl vysvětlit postup, který bude následovat. Odpovíme Vám co nejdříve.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Maximální doba dodání je překročena
Velmi se Vám omlouváme za tuto nepříjemnou situaci. Problém mohl být způsoben několika důvody. Nejdříve, prosím, prověřte průběh doručování díky sledovacímu odkazu, který najdete v zákaznickém účtu v rubrice „Moje objednávky“ a také Vám byl odeslán při expedici zásilky emailem, zde přepravce zobrazuje průběh doručení Vaší zásilky.
  • Je možné, že Vám přepravce v případě Vaší absence na doručovací adrese zapomněl dát do schránky upozornění o doručovacím pokusu. Doporučujeme, abyste se s přepravní společnosti co nejrychleji spojili a domluvili nové doručení.
  • Také se může stát, že Vám sledovací odkaz zásilky sdělí, že se zásilka vrací zpět k odesílateli. V tomto případě kontaktujte naše zákaznické centrum, pokud skladové zásoby dovolí, zboží Vám přepošleme opětovně, pokud byla zásilka uhrazena předem, vrátíme Vám peníze na bankovní účet.
  • Také může nastat případ, že zásilka má status jako „doručená“. Doručovací společnost tedy zásilku na určenou adresu doručila. Prosím prověřte, zda v zásilku nepřevzal například Váš soused, kolega, recepční, … V případě, že zásilku nedohledáte, kontaktujte naše zákaznické centrum.
  • Pokud sledovací odkaz sděluje informace, které evokují ztrátu zásilky či její poškození nebo zpoždění, kontaktujte naše zákaznické centrum.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Co se stane, když nebudu na adrese přítomen v den doručení?
Doručení na zvolenou adresu   Zvolili jste doručení na adresu Vašeho bydliště, pracoviště apod. V momentě doručení, nejste na adrese přítomni. Kurýr DPD Vám ponechá ve schránce upozornění, pokud je to možné. Následující pracovní den bude automaticky učiněn druhý pokus pro doručení. Pokud se doručení i tak nepodaří, doporučujeme, abyste se urychleně spojili s DPD (tel. 225 373 373) nebo bude zásilka vrácena zpět k odesílateli.
Doručení na Parcel shop DPD  Zákazník prvotně zadá jako doručovací adresu bydliště, pracoviště, apod. Přesměrování zásilky je možné poté, co emailem obdržíte sledovací odkaz s číslem zásilky DPD. V tuto chvíli můžete se zásilkou manipulovat, jak jen budete chtít. Seznam Parcel shopů DPD najdete na tomto odkazu: https://pickup.dpd.cz/. Zákazník si se zásilkou manipuluje sám, upozorňumeme, že některé služby mohou být ze strany DPD zpoplatněny. Náklady na tyto suplementární služby nese zákazník.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Mám problém s objednávkou, kterou jsem obdržel/a

Objednávka neodpovídá
Zásilka, kterou jste obdrželi, není v souladu s Vaší objednávkou. Omlouváme se za nepříjemnost. Prosíme Vás, abyste se obrátili na náš zákaznický servis, aby Vám poradce mohl vysvětlit postup, který bude následovat. Pořiďte, prosím, fotky nevyhovujícího zboží pro urychlení procesu . Odpovíme Vám co nejdříve.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Obdržel/a jsem prázdný balík

Obdržel/a jsem prázdný balík
Obdržel/a jste prázdný balík. Velmi se Vám omlouváme se za nepříjemnost. Prosíme Vás, abyste se obrátili na náš zákaznický servis a poradce Vám mohl vysvětlit postup, který bude následovat. Prosím, pořiďte také fotky balíku . Odpovíme Vám co nejdříve.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Odmítl/a jsem zásilku

Odmítl/a jsem zásilku
Odmítli jste převzetí zásilky při jejím doručení:
Objednávka Spartoo: Jakmile zboží obdržíme zpět do skladu, bude Vám odeslán email, zda si přejete novou expedici či vrácení peněz na bankovní účet (netýká se objednávky s platbou na dobírku). Kontaktujte zákaznický servis.
Objednávka od partnerského prodejce: Jakmile partnerský prodejce obdrží zásilku zpět do jejich skladu, budou Vám vráceny peníze na bankovní účet.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Stáhnout fakturu

Stáhnout fakturu

Stáhnout fakturu
Objednávky Spartoo: Chcete-li získat Vaši fakturu, přihlašte se do zákaznického účtu. V záložce "Moje objednávky" vyberte příslušnou objednávku. Pak klikněte na odkaz "stáhnout fakturu" v pravém horním rohu stránky. Vaše faktura je k dispozici v okamžiku odeslání zásilky ze skladu.
Objednávky partnerských produktů: Chcete-li získat fakturu, kontaktujte, prosím, zákaznický servis. Poradce se obrátí na obchodníka a poté Vám bude zaslána faktura. Děkujeme za pochopení.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Upravit – Zrušit moji objednávku

Upravit – Zrušit moji objednávku

Upravit/Zrušit moji objednávku
  • Objednávka má status "Čekání na zpracování objednávky" :
V tomto případě máte možnost si sami v zákaznickém účtu změnit objednávku (velikost) či objednávku zrušit. Také můžete sami změnit doručovací adresu, toto je možné pouze u objednávky s produkty Spartoo. Pro jakékoli další úpravy, prosím kontaktujte zákaznické centrum.
  • Objednávka má status "Čekání na potvrzení objednávky" nebo "V přípravě":
V této fázi objednávky pro všechny úpravy kontaktujte urychleně zákaznické centrum na telefonním čísle 228 883 106. Zákaznická linka je otevřena od pondělí do pátku od 8 do 16 hodin. Uděláme maximum, abychom Vaší žádosti vyhověli, ale může se stát, že objednávka již bude v takovém stavu přípravy, že žádné úpravy nebudou možné.
  • Objednávka má status "U přepravce" nebo "Odeslána" :
Zde již bohužel žádné úpravy možné nejsou, objednávka byla vyexpedována z našeho skladu. Určený dopravce Vám zboží doručí na Vámi zvolenou adresu. Pokud o zboží nemáte zájem a systémové storno již nebylo možné, odmítněte přepravci převzetí zásilky.
Stav objednávky zjistíte v zákaznickém účtu v rubrice Moje objednávky.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Vrácení zboží – výměny – vrácení peněz

Vrátil/a jsem zboží

Chci obdržet vracecí štítek
Vracecí štítek si vygenerujte v zákaznickém účtu v rubrice "Moje vrácené objednávky" a zde klikněte na « Provést na požadavek vrácení nebo výměnu zboží » a zde:
  • Zvolte objednávku, ze které chcete zboží vracet ;
  • Zaškrtněte důvod vrácení a co za vrácené zboží požadujete, potvrďte ;
  • V bodě č. 1 klikněte na odkaz s vracecím štítkem.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Chci vrátit obdržené zboží

Podmínky vrácení a výměny
Podmínky vrácení zboží Spartoo
Všechno zboží zakoupené na webu Spartoo může být z jakéhokoli důvodu vráceno. Máte 30 dnů od data převzetí objednávky Spartoo, abyste požádali o vrácení. Můžete požádat o: výměnu za jinou velikost, vrácení peněz na bankovní účet nebo dárkový poukaz. Vrácení zboží v této lhůtě musí bezpodmínečně dodržet podrobný postup uvedený níže. Pozor: pro potvrzení vrácení musí zboží splnit následující podmínky:
  • Zboží nesmí být nikdy nošeno venku,
  • zboží musí být v novém stavu,
  • vrácené zboží musí odpovídat dodanému zboží,
  • zboží musí být vráceno v původním obalu v dobrém stavu (originální nepoškozená krabice obuvi - nepřelepená izolepou), vše v dalším řádně uzavřeném obalu,
  • zboží musí být vráceno do 30 dnů od obdržení objednávky,
  • prázdné obaly budou zamítnuty, zboží nebude vyměněno nebo nebudou vráceny peníze,
  • postup pro vrácení musí být dodržen,
vrácení je zpracováno za 7 až 10 pracovních dnů. Jakmile bude vrácení ověřeno, bude zadán příkaz k vrácení peněz. Částka se na Vašem bankovním účtu projeví za 2-5 pracovních dnů.
Podmínky vrácení pro partnerský produkt
"Partnerské produkty" mají vlastní podmínky doručení a vrácení. Přejděte na stránku Vaší objednávky a klikněte na: "prohlédnout podmínky vrácení", abyste věděli, jak zboží vrátit.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Jak dlouho bude trvat moje výměna?
Lhůta pro obdržení zásilky se zbožím na výměnu může být až 15 pracovních dnů. Doba zpracování vráceného zboží je 7-10 pracovních dnů od předání zboží přepravci. V této lhůtě je započtena přeprava zpět do skladu Spartoo, společně s kontrolou obsahu balíku, zpracováním Vašeho požadavku a přípravou objednávky s novou velikostí. Po uplynutí této lhůty Vám bude vyexpedována nová zásilka s novou velikostí, doba doručení je 6 pracovních dnů. O celém průběhu výměny jste informován emailem.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Jaký je termín pro návrat?
Lhůta pro vrácení zboží Spartoo
Registrovat vrácení nenošeného zboží máte možnost 30 dnů od obdržení zboží.
Lhůta pro vrácení partnerského produktu
Lhůta pro vrácení partnerského produktu může být odlišná v závislosti na obchodních podmínkách partnerského prodejce. Podmínky vrácení můžete konzultovat v zákaznickém účtu v rubrice "Moje objednávky", kliknout na « Zobrazit podmínky vrácení » .
Našli jste odpověď na svou otázku?

Vrátil/a jsem zboží

Chci zrušit můj požadavek na vrácení
Zadali jste požadavek na vrácení, ale nakonec si přejete některé zboží ponechat. Obraťte se, prosím, na zákaznický servis a zažádejte o změnu ve Vašem vrácení. Změna bude provedena rychle.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Chci obdržet informace ohledně mého vrácení
Chcete-li zjistit stav objednávky, přihlaste se do zákaznického účtu. Dale v rubrice "Moje vrácené objednávky", zvolte « Prohlížet moje vrácené objednávky » . Pro více informací neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Přeji si kontaktovat zákaznický servis kvůli mému vrácení peněz
Rádi bychom se Vám omluvili za nepříjemnost. Neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo vyplněním našeho kontaktního formuláře, aby vám poradce mohl poskytnout informace o vrácení peněz. Můžete nás kontaktovat kliknutím níže.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Nepostupoval/a jsem podle pokynů pro vrácení. Jak dlouho potrvá vyřízení vrácení?

Nepostupoval/a jsem podle pokynů pro vrácení. Jak dlouho potrvá vyřízení vrácení?
Vrátili jste Vaši objednávku aniž byste postupovali dle instrukcí. Vaše vrácení bude zpracováno pomaleji, protože správně vrácené zboží je vyřízeno prioritně, ale také proto že identifikovat Váš balík a zboží v něm zabere více času. Počítejte navíc jeden až dva týdny v porovnání s běžným časem zpracování, které trvá 7 až 10 pracovních dnů. Děkujeme za pochopení.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Chci vrátit obdržené zboží

Poplatek za vrácení
Náklady na vrácení zboží Spartoo  
     
  • Vrácení pro Českou republiku předplaceno ze strany Sparto s kurýrní službou DPD.
  •  
  • Pokud se rozhodnete vrátit zboží na Vaše náklady, zboží zasíláte zpět do skladu Spartoo do Francie. Kontaktujte zákaznický servis, kde Vám bude sdělena adresa skladu.
  •  
  • Nezasílejte zboží na adresu DPD CZ, balík zde bude automaticky odmítnut a vrácen na adresu odesílatele.
  •  
  Náklady na vrácení partnerských produktů
  Každý partnerský prodejce má své vlastní podmínky vrácení. Podmínky vrácení můžete u již uskutečněné objednávky zobrazit v zákaznickém účtu v rubrice „Moje objednávky“ nebo u každého partnerského produktu na stránce s produktem „Podmínky vrácení“.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Kdy a jak mi budou vráceny peníze?
Vrácení peněz za zboží Spartoo
  Jakmile obdržíme zboží zpět do skladu, bude zkontrolováno a v případě požadavku na vrácení peněz budou vráceny finanční prostředky. V případě žádosti o výměnu za jinou velikost, bude vyexpedována nová velikost. Zpracování vrácení zboží a příkaz k platbě může trvat od předání zboží přepravci 7-10 pracovních dnů.
     
  • Pokud jste objednávku platili platební kartou online, peníze budou vráceny na bankovní účet platební karty, ze které jste objednávku platili. Pokud během doby zpracování platnost karty vyprší, vyžádáme od Vás číslo účtu v mezinárodní podobě IBAN a BIC.
  •  
  • Pokud jste objednávku platili převodem nebo na dobírku, v případě vrácení peněz na bankovní účet od Vás vyžádáme číslo účtu v mezinárodní podobě IBAN a BIC.
  •  
  • Pokud jste objednávku platili přes PayPal účet, částka za vrácené zboží bude automaticky vrácena na Váš PayPal účet.
  •  
  Vrácení peněz za partnerský produkt
  Jakmile partnerský prodejce potvrdí přijetí zboží, Spartoo přejde k vrácení peněz na bankovní účet a to do 5-ti dnů od obdržení informace o přijetí zboží od partnerského prodejce.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Jak vrátit jednu nebo více položek?
Vrácení zboží Spartoo Na vrácení máte 30 dnů od obdržení zboží. Pro registraci vrácení zboží se přihlaste do zákaznického účtu a poté jděte do rubriky „Moje vrácené objednávky“, zde klikněte na „Provést požadavek na vrácení nebo výměnu zboží“ . Poté následujte postup vrácení: Postup:
  1. Vyberte objednávku, ze které chcete zboží vracet. Poté vyberte důvod vrácení a zvolte, co si přejete jako náhradu za zboží. Poté vrácení zboží kliknutím potvrďte.
  2. Vytiskněte vracecí štítek a nalepte ho na krabici se zbožím. Vracecí štítek je Vám k dispozici po registraci vrácení v zákaznickém účtu v rubrice „Moje vrácené objednávky“ - „Prohlédnout moji poslední vrácenou objednávku“.
  3. Zboží musí být vráceno v původním balení, obuv v originální krabici od značky, tašky a oblečení v původním igelitovém obalu. Takto zboží vložte pro vrácení ještě do obalu dalšího, který zboží ochrání při přepravě. Na tento obal nalepte vracecí štítek. Zboží musí být vráceno nenošené, v původním stavu. Pokud nebudou dodrženy podmínky, zboží Vám bude automaticky odesláno zpět.
  4. Stav vrácení můžete sledovat v zákaznickém účtu v rubrice „Moje vrácené objednávky“ - „Prohlížet moje vrácené objednávky“.
  5. Jakmile zboží obdržíme zpět do skladu a vrácení je potvrzeno, přecházíme k vrácení finančních prostředků. Jedná se mezinárodní transakci, která může trvat 2-5 pracovních dnů. - Pokud jste objednávku platili kartou online, peníze budou vráceny na bankovní účet platební karty, ze které byla objednávka placena. - Pokud jste objednávku platili přes účet PayPal, peníze budou automaticky vráceny na náležící PayPal účet. - Pokud jste objednávku platili převodem, peníze budou vráceny na bankovní číslo účtu, které jste registrovali při požadavku na vrácení. - Pokud jste objednávku platili na dobírku, peníze budou vráceny na bankovní číslo účtu, které jste registrovali při požadavku na vrácení. - Pokud jste žádali výměnu za novou velikost, nová velikost Vám bude automaticky odeslána.
Vrácení parnerského produktu Pro vrácení partnerského produktu je důležité respektovat lhůtu pro vrácení, kterou dává partnerský prodejce k dispozici. Lhůtu pro vrácení zboží naleznete po potvrzením objednávky v zákaznickém účtu v rubrice „Moje objednávky“ - „Podmínky vrácení“ . Pro registraci vrácení zboží se přihlaste do zákaznického účtu a poté jděte do rubriky „Moje vrácené objednávky“, zde klikněte na „Provést požadavek na vrácení nebo výměnu zboží“. Poté následujte postup vrácení: Postup: Důležité: Vrácení může být na Vaše náklady.
  1. Vyberte objednávku, ze které chcete zboží vracet. Poté vyberte důvod vrácení a zvolte, co si přejete jako náhradu za zboží. U vrácení partnerských produktů je jako náhrada možná pouze vrácení peněz na bankovní účet. Poté vrácení zboží kliknutím potvrďte.
  2. Pokud je vrácení zdarma, bude Vám k dispozici předplacený vracecí štítek.
  3. Pokud je vrácení na náklady zákazníka, je Vám komunikována adresa prodejce, kam zboží zašlete.
  4. Zboží musí být vráceno v původním balení, obuv v originální krabici od značky, tašky a oblečení v původním igelitovém obalu. Takto zboží vložte pro vrácení ještě do obalu dalšího, který zboží ochrání při přepravě. Na tento obal nalepte vracecí štítek. Zboží musí být vráceno nenošené, v původním stavu. Pokud nebudou dodrženy podmínky, zboží Vám bude automaticky odesláno zpět.
  5. Jakmile zboží partnerský prodejce obdrží, Spartoo Vám vrátí částku za zboží na bankovní účet (nejpozději do 30-ti dnů od registrace vrácení zboží).
    Našli jste odpověď na svou otázku?
Je možné provést výměnu?
Výměna produktů Spartoo
  • Výměna velikosti
Nabízíme Vám možnost výměny jedné velikosti za jinou. Výměnu můžete zaregistrovat v rubrice "Moje vrácené objednávky".
  • Výměna za jiný model či barvu
Výměna za jiný model či barvu není možná. Můžete však produkt vrátit s vrácením finančních prostředků a objednat zboží nové. Výměna partnerských produktů
Partnerské produkty nemohou být předmětem výměny. Zboží můžete vrátit, nechat si vrátit finanční prostředky a objednat zboží nové.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Můj účet

Heslo

Heslo

Zapomněl/a jsem svoje heslo
Nejprve, prosím, zkontrolujte, zda jste zadali e-mailovou adresu, kterou jste použili při vytváření zákaznického účtu. Chcete-li se přihlásit, musíte mít vytvořen zákaznický účet. Pokud jste e-mailovou adresu zadali pouze pro zasílání newsletterů, nemáte vytvořen zákaznický účet. Pokud se stále nemůžete přihlásit, můžete si nechat obnovit heslo. Klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky a poté v sekci "Jsem STÁVAJÍCÍ KLIENT, identifikuji se" klikněte na "Zapomněli jste Vaše heslo? Klikněte zde." . Poté zadejte Vaši e-mailovou adresu a na této adrese obdržíte nové heslo. Poté můžete změnit heslo ve Vašem zákaznickém účtu.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Chci změnit svoje heslo
Chcete-li změnit heslo, musíte být přihlášeni k zákaznickému účtu. Poté klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky. Heslo si můžete změnit v záložce "Můj účet" v levé části stránky. Vyberte "heslo" a proveďte změnu!
Našli jste odpověď na svou otázku?
Moje heslo je neplatné
Chcete-li spravovat Vaše upozornění na novinky, musíte být přihlášeni k zákaznickému účtu. Klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky a přihlašte se. Poté pod záložkou "Můj účet" v levé části stránky vyberte položku "Moje upozornění na novinky" . Chcete-li dostávat newsletter, přejděte do sekce 2 "Upozornění na novinky" . Chcete-li dostávat newsletter, zaškrtněte jej. V opačném případě zaškrtnutí zrušte. Můžete také zvolit, jak často chcete dostávat newsletter. Stačí vybrat frekvenci, která Vám vyhovuje ve spodní části stránky. Nezapomeňte potvrdit!
Našli jste odpověď na svou otázku?

Newsletters

Newsletters

Spravovat moje předplatné
Chcete-li spravovat Vaše upozornění na novinky, musíte být přihlášeni k zákaznickému účtu. Klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky a přihlašte se. Poté pod záložkou "Můj účet" v levé části stránky vyberte položku "Moje upozornění na novinky" .

Chcete-li dostávat newsletter, přejděte do sekce 2 "Upozornění na novinky" . Chcete-li dostávat newsletter, zaškrtněte jej. V opačném případě zaškrtnutí zrušte.

Můžete také zvolit, jak často chcete dostávat newsletter. Stačí vybrat frekvenci, která Vám vyhovuje ve spodní části stránky.

Nezapomeňte potvrdit!
Našli jste odpověď na svou otázku?
Odhlásit se z odběru novinek
Chcete-li spravovat Vaše newslettery, musíte být přihlášeni v zákaznickému účtu. Pro přihlášení klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky. Poté v levé části stránky vyberte položku "Moje registrace pro odebírání newsletteru" .

Chcete-li přestat přijímat newslettery, stačí kliknout na "odhlásit se z odběru" v sekci číslo 3 a vybrat si ty, které již nechcete dostávat. Nezapomeňte potvrdit Vaši volbu!
Našli jste odpověď na svou otázku?

Odhlásit se

Odhlásit se

Odhlásit se
Chcete-li se odhlásit ze zákaznického účtu, klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky a poté na "Odhlásit se". Po ukončení relace můžete počítač nechat bez rizika používání účtu.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Partnerství

Partnerství

Partnerství
Spartoo nabízí možnost propojit zákaznické účty s Vašimi známými, kamarády, rodinnými příslušníky, atd.:  
Zákaznický účet musíte propojit s minimálně dvěma jinými zákaznickými účty a za každou z objednávek ze spárováného zákaznického účtu získáte 250 Kč v podobě nákupního poukazu . Objednávky musí v minimální hodnotě 1300 Kč a nesmí být předmětem vrácení. Spárovaný zákaznický účet obdrží za svoji první objednávku nákupní poukaz v hodnotě 250 Kč.
Jak účty spárovat?  
Během založení zákaznického účtu vyplní Váš kontakt do pole „Email Vašeho partnera“ Vaši emailovou adresu. Pro spárování účtu můžete pozvat Vaše známé z tohoto odkazu: https://www.spartoo.cz/partnerstvi.php.
Podmínky:  
Můžete mít až 100 spárovaných účtů a zíkat tím až 25000 Kč v podobě nákupních poukazů. Poukaz je vždy platný 1 rok a můžete ho použít na novou objednávku. Nákupní poukazy můžete aktivovat k použití po dosažení hodnoty 500 Kč (2 spárované účty).
Našli jste odpověď na svou otázku?

Přihlásit se

Přihlásit se

Přihlásit se
Pokud již jste zákazníkem: Chcete-li se přihlásit do zákaznického účtu, klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky. V sekci "Jsem stávající klient, identifikuji se", zadejte e-mailovou adresu, kterou jste použili k vytvoření účtu, a heslo.
Pokud ještě nejste zákazníkem: Klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky a pak v sekci "Jsem nový klient, vytvořit nový účet". Následně můžete vytvořit Váš zákaznický účet zadáním Vaší e-mailové adresy. Budete přesměrováni, abyste vyplnili informace potřebné k dokončení zákaznického účtu.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Upravit emailovou adresu

Upravit emailovou adresu

Změnit emailovou adresu
Vaše e-mailová adresa je vaše uživatelské jméno, takže ji nemůžete upravovat sami. Obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis telefonicky nebo vyplněním našeho kontaktního formuláře: poradce vám odpoví co nejdříve!
Našli jste odpověď na svou otázku?

Upravit moje informace

Upravit moje informace

Upravit moje informace
Chcete-li upravit osobní údaje, musíte být přihlášeni v zákaznickému účtu. Pro příhlášení klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky. Osobní údaje můžete poté upravit tak, že přejdete do záložky "Můj účet" v levé části stránky.
Důležité!: Chcete-li změnit doručovací adresu pro probíhající objednávku, podívejte se, prosím, pod záložku "Moje objednávky" . Vaše adresa již byla zaregistrována v objednávce a změna ve Vašem účtu ji nezmění. Děkujeme za pochopení.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Změnit doručovací adresu po učinění objednávky
Pro změnu doručovací adresy klikněte na záložku "Moje objednávky". Děkujeme za pochopení.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Vrácení peněz za dárkový poukaz

Vrácení peněz za dárkový poukaz

Nechat si vrátit peníze za dárkový poukaz
Chcete-li si nechat vrátit peníze za dárkový poukaz, musíte být přihlášeni v zákaznickém účtu. Pro přihlášení klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky. O vrácení peněz za dárkový poukaz můžete následně požádat pod záložkou "Moje výhody" .
Postup:
  • Klikněte na dárkový poukaz a pak na "vrátit peníze".
  • Vyplňte číslo bankovního účtu/Potvrďte vrácení.
  • Transakci uvidíte na svém bankovním účtu za 2-5 pracovních dnů.
Abychom Vám mohli vrátit peníze, je nutné vyplnit číslo bankovního účtu v mezinárodním formátu IBAN a BIC.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Výhody

Dárkový poukaz

Dárkový poukaz Spartoo
Váš dárkový poukaz můžete použít na stránce s platbou. Stačí když zadáte kód dárkového poukazu do políčka k tomu určenému v bodě č. 2 "Slevový kupón". Pokud je cena objednávky vyšší než částka dárkového poukazu, vyberete způsob platby, který Vám vyhovuje, abyste zbývající částku uhradili. Pokud je cena objednávky nižší než částka dárkového poukazu, zbývající hodnota zůstane uložena na dárkovém poukazu a můžete ji využít při Vaší příští objednávce.
Obdarujte blízké dárkovým poukazem: Spartoo Vám nabízí možnost nabídnout svým blízkým dárkový poukaz:
  • Vyberete částku.
  • Napíšete příjemci zprávu.
  • Odešlete dárkový poukaz e-mailem, nebo jej vytisknete, abyste jej předali fyzicky.
Dárkový poukaz je platný po dobu jednoho roku od data aktivace. Upozornění: tento poukaz platí pouze pro produkty Spartoo. Pokud objednávka obsahuje partnerský produkt, nebudete jej moci použít. Chcete-li získat dárkový poukaz: https://www.spartoo.cz/darkove-poukazky.php
Našli jste odpověď na svou otázku?

Věrnostní program

Věrnostní program
Za každou objednávku na Spartoo kumulujete věrnostní body. Každý model má určitou hodnotu v podobě věrnostních bodů, tato hodnota je u každého produktu uvedena. Věrnostní body jsou připisovány automaticky po 30-ti dnech od obdržení objednávky, nepřipisují se za zboží, které bylo předmětem vrácení. Stav věrnostních bodů můžete sledovat v zákaznickém účtu v rubrice „Moje výhody“ . Jakmile dosáhnete minimálně hodnoty 500 věrnostních bodů, což je ekvivalent cca 130 Kč (bez minima nákupu, dá se použít i na zlevněné zboží), můžete na poslední stránce před potvrzením objednávky v poli „Slevový kupón“ tuto slevovou poukázku vybrat a použít. Slevová poukázka v podobě věrnostních bodů nelze použít na nákup partnerských produktů, není proplatitelná a má platnost 1 rok.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Servis Premium

Servis Premium
Spartoo Premium se vztahuje pouze na produkty Spartoo.
Jaké jsou výhody služby Spartoo Premium?
  Výhody Spartoo Premium pro Českou republiku: 
     
  1. 10% sleva na produkty nové kolekce.
  2.  
  3. 5% sleva na již zlevněné zboží v oficiálním slevovém období.
  4.  
  5. Platba na dobírku u DPD zdarma.
  6.  
  7. Pravidelné slevové akce rámci Premium Day
  8.  
  9. Po aktivaci je Spartoo Premium platné 1 rok.
  10.  
  Podmínky:  
Podmínky pro uplatnění 10% slevy:   Tato sleva se nedá použít ve spojení s dalšími slevami a není platná na jisté značky (najdete v Podmínky probíhajících akcí).
Podmínky pro uplatnění 5% slevy:   Tato sleva je automaticky aplikována v oficiálním slevovém období na zboží nové kolekce i zboží zlevněné. Tato sleva se nedá použít ve spojení s dalšími slevami a není platná na jisté značky (najdete v Podmínky probíhajících akcí).
Jak službu aktivovat?   Službu můžete aktivovat na dobu 12 měsíců kliknutím na tento odkaz – https://www.spartoo.cz/premium.php. Po uplynutí 12 měsíců je služba automaticky ukončena, v případě zájmu, musíte službu nově aktivovat a uhradit. Pokud jste obdrželi kód pro aktivaci služby Spartoo Premium, vložte ho v zákaznickém účtu do pole „Spartoo Premium“.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Dárkové poukazy a slevové kupóny

Proč není můj slevový kupón kumulovatelný s ostatními slevami?
Slevové kupóny nelze kombinovat s jinými akcemi nebo slevami. Podmínky slevového kupónu můžete vidět ve Vašem zákaznickém účtu. Pod záložkou "Moje výhody" vyberete "Moje dárkové poukazy" a kliknutím na tlačítko "Více informací zde" . Slevové kupóny se vztahují na různé akce a nedají se tedy kumulovat s již zlevněným zbožím. Ponechte si však Váš kupón: jistě bude platný při příští objednávce!
Našli jste odpověď na svou otázku?
Jak použít slevový kupón?
Máte-li slevový kupón, můžete jej použít na jednu z Vašich objednávek zadáním kódu Vašeho kupónu do pole, které je pro tento účel k dispozici, v bodě č. 2 "Slevový kupón" na stránce plateb. Máte-li kupón nebo dárkový pouzkaz již zaregistrován, bude Vám automaticky nabídnutý při platbě. Pokud je slevový kupón platný a Vaše objednávka splňuje stanovené podmínky použití, odpočet je automatický. Pokud se zobrazí chybové hlášení, zkontrolujte, zda Vaše objednávka splňuje podmínky nutné k uplatnění kupónu. Před použitím tohoto kupónu Vás vyzýváme, abyste zkontrolovali jeho podmínky použití (Podmínky použití kupónů jsou k dispozici kliknutím na "Můj účet", poté pod záložkou "Moje výhody" vyberete "Moje dárkové poukazy" a kliknutím na "více informací zde").
Pozor:
  1. Slevové kupóny nelze uplatnit na partnerské produkty.
  2. V případě vrácení zboží nebo peněz kupóny znovu nevytváříme.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Jak použít dárkový poukaz?
Máte-li dárkový poukaz, můžete jej použít na jednu z Vašich objednávek zadáním kódu vašeho dárkového poukazu do pole, které je pro tento účel k dispozici v bodě č. 2 "Slevový kupón" na stránce plateb. Máte-li kupón nebo dárkový poukaz již zaregistrován, bude Vám automaticky nabídnut při platbě v bodě č. 2. Pokud je dárkový poukaz platný a Vaše objednávka splňuje definované podmínky použití, odpočet se provede automaticky. Zobrazí-li se chybové hlášení, zkontrolujte, zda Vaše objednávka splňuje podmínky nutné k uplatnění Vašeho dárkového poukazu. Před použitím tohoto dárkového poukazu Vás vyzýváme, abyste zkontrolovali jeho podmínky použití. (Podmínky použití dárkových poukazů jsou k dispozici po kliknutí na záložku "Moje výhody" v zákaznickém účtu, poté „moje dárkové poukazy“ a kliknutím na tlačítko "více info zde" ).
Pozor:
  1. Spartoo dárkové poukazy nelze použít na nákup partnerských produktů.
  2. V případě vrácení zboží nebo peněz slevové kupóny znovu nevytváříme.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Proč se můj kupón nebo dárkový poukaz nedá použít?
Podmínky používání kupónů nebo dárkových poukázek si můžete prohlédnout kliknutím na tlačítko "více informací zde" pod kódem kupónu. Chcete-li získat přístup k Vašim poukazům, klikněte na "Můj účet" a pak záložku "Moje výhody".

Upozorňujeme, že kupóny nejsou platné pro zboží, které je již ve slevě. Tyto kupóny se nedají kumulovat a mohou vyžadovat minimální částku nákupu.

Slevové kupóny se nevztahují partnerské produkty.
Našli jste odpověď na svou otázku?
V zákaznickém účtu nemohu najít moje slevové kupóny.
Pokud máte k dispozici slevové kupóny, najdete je ve Vašem zákaznickém účtu pod záložkou "Moje výhody" . Pokud je nevidíte, platnost kupónu již pravděpodobně skončila. Podmínky používání kupónů nebo dárkových poukázek uvidíte kliknutím na tlačítko "více informací zde" pod kódem kupónu. Také Vás informujeme, že v případě vrácení zboží kupóny znovu nevytváříme.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Záruka nejnižší ceny

Záruka nejnižší ceny
Pokud jste po Vašem nákupu na Spartoo našli na jiné české stránce identické zboží za cenu nižší a doručovací a platební podmínky jiné stránky jsou totožné, Spartoo se zavazuje Vám vyplatit dvojnásobek rozdílu ceny.
Vyplacení cenového rozdílu musí splňovat následující podmínky:
     
  1. Nižší cena produktu musí zahrnovat i cenu doručení.
  2.  
  3. Signalizovaný produkt nesmí být na konkurenční stránce zlevněn.
  4.  
  5. Podmínky konkurenční stránky musí být shodné se Spartoo (zboží musí být skladem, expedováno následující pracovní den po potvrzení objednávky, alespoň jeden způsob doručení musí být zdarma).
  6.  
  7. Zboží musí být naprosto totožné: nové, stejná značka, stejný model stejný materiál, stejná barva.
  8.  
  9. Zboží na konkurenční stránce musí být skladem ve stejné velikosti, barvě a nabízeno za nižší cenu.
  10.  
  11. Konkurenční stránka nabízí zboží v českých korunách ;
  12.  
  13. Musí být nabízena platba online.
  14.  
  15. Nabídka je limitována na jedno vyplacení cenového rozdílu na jednu osobu a jeden produkt Spartoo.
  16.  
  Garance nejnižší ceny se nevztahuje na:  
     
  1. Produkty ve výprodeji nebo ve slevě.
  2.  
  3. Produkty, které jsou prodávány na aukčních portálech, inzertních portálech, stránkách bazarů, stránkách s přednostním prodejem nebo jiných stránkách soukromých osob.
  4.  
  5. Produkty, které jsou prodávány našimi partnerskými prodejci.
  6.  
  7. Doručení mimo Českou republiku.
  8.  
  Podmínky pro uplatnění Garance nejnižší ceny:   Zákazník musí požadavek o vrácení cenového rozdílu zadat do pěti (5) dnů od zakoupení výrobku na Spartoo.cz. Zákazník kontaktuje Spartoo.cz prostřednictvím zákaznického servisu Spartoo.cz a dodrží přitom následující postup: 
     
  1. Uvede ve zprávě číslo objednávky na Spartoo.cz.
  2.  
  3. Předá přesný odkaz na produkt s nižší cenou konkurenční stránky.
  4.  
  Pokud jsou všechny výše uvedené podmínky splněny a pokud uběhne lhůta, kdy má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy, Spartoo se zavazuje uhradit zákazníkovi 2x cenový rozdíl.  Úhrada bude zákazníkovi vrácena způsobem, který zvolí prodejce. Úhrada proběhne maximálně do třiceti (30) dnů. 
Našli jste odpověď na svou otázku?

Vytvořit účet

Vytvořit účet

Vytvořit účet
Proč vytvořit zákaznický účet Spartoo? Pokud si přejete objednat na našich stránkách, musíte nejprve vytvořit zákaznický účet, abyste se mohli identifikovat a zadat potřebné informace pro doručení Vašich budoucích objednávek. Vytvoření zákaznického účtu navíc umožňuje přístup k historii objednávek a vrácení a přístup k věrnostním programům.
Jak vytvořit účet Spartoo? Klikněte na "Můj účet" v pravém horním rohu stránky a pak v sekci "Jsem NOVÝ KLIENT, vytvořit nový účet". Váš účet můžete vytvořit vložením e-mailové adresy. Poté budete přesměrováni, abyste vyplnili další informace potřebné k vytvoření účtu.
Další informace: Během příštích přihlášení stačí kliknout na možnost "Jsem STÁVAJÍCÍ KLIENT, identifikuji se".
Našli jste odpověď na svou otázku?

Zrušit můj účet

Zrušit můj účet

Zrušit zákaznický účet
Chcete-li smazat svůj zákaznický účet Spartoo a tím smazat všechna svá data, přihlaste se ke svému zákaznickému účtu pomocí svého e-mailu a hesla, poté v sekci „Můj účet“ klikněte na „Smazat zákaznický účet“ a podle pokynů potvrďte smazání účtu. Doporučujeme vám nemazat svůj účet, pokud jste zadali nebo obdrželi objednávku před méně než 30 dny. Ve skutečnosti již nebudete moci zahájit postup vrácení v případě problému s vašimi položkami.
Našli jste odpověď na svou otázku?

Profesionální kontakt

Profesionální kontakt

Profesionální kontakt

Přeji si poslat svůj životopis do Spartoo
Chcete-li se připojit k týmu Spartoo, můžete si prohlédnout všechny naše nabídky a stáže na našich webových stránkách: https://www.spartoo.com/recrutement.php?services=e-marketing
Našli jste odpověď na svou otázku?
Přeji si být obchodním partnerem Spartoo
Pokud máte zájem o spolupráci se Spartoo, můžete se podívat jak postupovat zde: https://www.spartoo.cz/marketplace_mentions.php
Našli jste odpověď na svou otázku?
Chci se připojit ke Spartoo
V případě zájmu o affiliation program prosím konzultujte tuto webovou stránku: https://www.spartoo.cz/affiliation.php
Našli jste odpověď na svou otázku?

Velkoobchodní nabídka Spartoo

Velkoobchodní nabídka

Velkoobchodní nabídka Spartoo
Předem Vám děkujeme za zájem o naše stránky. Spartoo je však společnost, která se specializuje na prodej obuvi na internetu pro cílové zákazníky. Velkoobchodní prodej bohužel není možný.
Našli jste odpověď na svou otázku?
Zákaznický servis (00420) 228 883 106

(cena místního hovoru)

Pondělí - Pátek 8:00-16:00

Vyjádřete svůj názor
PREMIUM