Technická dokumentace marketplace Spartoo

Úvod

Tato dokumentace je průvodcem procesu, jak integrovat stránku prodejce na Spartoo.

  1. Prvním krokem je vybrat integrační řešení produktů

  2. Druhý krok je volba, jak budete přijímat objednávky Spartoo

Před tvorbou vašeho flux produktů a správou objednávek můžete konzultovat různé kódy, které Spartoo používá.
> Zobrazit používané kódy

Vyberte vaše integrační řešení

Nabízíme více integrační řešení:
  • Integrace přes formát CSV nebo XML
  • Integrace přes webservis

Integrace přes formát CSV nebo XML

Pokud volíte toto řešení, musíte nám dodat URL adresu souboru, která obsahuje informace o všech vašich produktech.

Soubor musí být ve formátu CSV nebo ve formát XML.

V obou případech není formát souboru daný, ale musí obsahovat všechny informace o produktech.

Po integraci souboru robot vyhledává informace o vašich produktech, přibližně jednou za hodinu. Informace o produktech jsou tak automaticky aktualizovány na Spartoo.

Výhoda této integrace je snadné nastavení.
Nevýhoda je, že informace nejsou aktualizovány v reálném čase.

> Více informací

Integrace webservisu

Webservices marketplace Spartoo vám umožňuje v reálném čase aktualizovat vaši databázi ze serveru.

Můžete vytvářet a upravovat produkty a také zde získávat objednávky a vrácení.

Pro produkty existují 3 webservisy:
- pro tvorbu a úpravu produktů
- pro aktualizaci skladových zásob
- pro kontrolu stavu produktů na stránce

Výhodou tohoto řešení je, že jsou informace o produktech aktualizovány v reálném čase.
Nevýhodou je integrace webservisu.

> Více informací

Správa výprodejů a slev


Všechny informace ohledně nastavení slev najdete zde

Výběr řešení pro integraci objednávek

Stejný princip jako integrace produktů, existují dva způsoby.
  1. První možnost je, že budete ručně objednávky přijímat ve vašem backoffice.
    > Přejít na seznam objednávek
  2. Druhý způsob, více automatický, je získávat objednávky přes webservis.
    > Více informací