Modifikace objednávky
URL Webservisu : https://sws.spartoo.cz/mp/xml_maj_orders.phpWebservis slouží k aktualizaci statusu objednávky.
Objednávka ve statusu 2 (objednávka v přípravě): objednávka je považována za vámi přijatou. Informace o objednávce (jméno, doručovací adresa, doprava, atd...) se již nebudou měnit.
Objednávka ve statusu 3 (objednávka odeslána): skladové zásoby se mění, objednávka je předána přepravci, sledovací číslo nebo odkaz je k dispozici.
Objednávka je ve statusu 41 (objednávka stornována): objednávka je stornována, nebude doručena zákazníkovi, vrácení peněz provedeno vzápětí.
Objednávka je ve statusu 45 (objednávka odeslána): objednávka se ztratila během přepravy.
Objednávka je ve statusu 47 (objednávka odeslána): objednávka nemohla být doručena (zákazník nebydlí na uvedené adrese, balík nebyl vyzvednutý z výdejního místa, ...).
Je možno dát objednávku do statusu 2, ale pouze v případě, kdy je objednávka ve statusu 11.
Je možno dát objednávku do statusu 3, ale pouze v případě, kdy je objednávka ve statusu 2.
Je možno dát objednávku do statusu 41, ale objednávka již nesmí mít status 3 nebo 41.
Je možno dát objednávku do statusu 45, ale pouze v případě, kdy je objednávka ve statusu 3.
Je možno dát objednávku do statusu 47, ale pouze v případě, kdy je objednávka ve statusu 3.
Sledovací číslo objednávky vzniká v momentě, kdy objednávka přechází do statusu 3. Zde musíte vložit parametr - sledovací číslo tracking_number.
Automaticky bude zákazníkovi odeslán e-mail se sledovacím odkazem, na kterém bude moci sledovat pohyb zásilky
> Zobrazit seznam se statusy objednávek
Seznam parametrů
Parametr | Popis |
---|---|
partenaire | Musí obsahovat váš unikátní identifikátor: |
oID | Značení objednávky aktualizováno |
statut | Nový status objednávky (2, 3 nebo 41) |
tracking_number | Sledovací číslo přepravce (doplnit, když je objednávka změněna na status 3) |
Místo parametrů status a tracking_number je také možné zadat parametr xml , pokud máte přístup k zásilce s více balíky. < br /> Když zavoláte tuto webovou službu ve vícebarevném režimu, stav příkazu se automaticky nastaví na 2 (příkaz přijat)
Jakmile jsou všechny produkty v objednávce v balíčku, objednávka se automaticky přepne do stavu 3 (objednávka odeslána)
Níže je uveden formát XML pro odeslání v parametru xml a příklad:
<root> <parcel> <tracking>string</tracking> <products> <product> <products_reference>string</products_reference> <products_size>string</products_size> </product> </products> </parcel> </root>
Exemple :
<root> <parcel> <tracking>12563AF256</tracking> <products> <product> <products_reference>basket_model_7</products_reference> <products_size>36</products_size> </product> <product> <products_reference>basket_model_7</products_reference> <products_size>37</products_size> </product> </products> </parcel> <parcel> <tracking>12563AF257</tracking> <products> <product> <products_reference>tshirt_blue_268</products_reference> <products_size>M</products_size> </product> </products> </parcel> </root>
Seznam kódů chyb webservice
Kód | Popis |
---|---|
1 | Žádná chyba v parametrech nenalezena |
-1 | Parametr partenaire není správný parametr nebo je prázdný |
-2 | Partnerský parametr neexistuje |
-5 | Chybí parametr rID/oID (číslo objednávky nebo číslo vrácení) nebo parametr statusu |
-6 | Objednávka nebo vrácení nebylo nalezeno, ověřte správnost parametru oID / rID (číslo objednávky nebo číslo vrácení). |
-8 | Chyba při zadávání sledovacího odkazu (čísel, které slouží je sledování zásilky) |
-9 | Nový status je stejný jako status aktuální |
-10 | Nový status neexistuje |
-11 | Parametr xml není správný parametr nebo je prázdný |
-14 | Produkt nebyl nalezen v naší databázi |
-17 | Objednávka crossdock: číslo zásilky je povinné |
-19 | Problém v chronologii objednávky
|
-26 | Objednávka má již zaregistrováno vrácení a nemůže být tedy deklarována jako ztracená/nedoručená |
-27 | Objednávka byla již zrušena |
-28 | Objednávka nenalezena |
-29 | Vyskytla se chyba (Zákazník nebydlí na udané adrese) |
-30 | Datum objednávky neumožňuje změnit status na status 3. Prosím kontaktujte tým Marketplace. |
-428 | Váš účet byl deaktivován. Nemůžete již volat. |
-429 | Na tuto webovou službu jste volali příliš mnoho, limit je vyčerpán. |